Questioner skrev 2015-10-05 12:25:58 följande:
Problemet är dock att jag inte vet hur jag ska acceptera tanken på att aldrig kunna leva ut det, att göra det i smyg finns liksom inte tid för heller. Det har funnits perioder då ja har kunnat klä ut mig och leka med dildo ifred men efter har jag alltid bara varit irriterad över att behöva gå tillbaka till verkligheten. Så jag behöver ett annat sätt att kunna hantera det jag känner.
Många har kommit med bra förslag här i tråden men du säger bara nej, nej. Vad är det egentligen du menar med "leva ut"? Exakt? Onanera i kvinnokläder med dildos ibland? Ha sex i kvinnokläder med dildos och din sambo ibland? Ha sex med män ibland? Gå klädd i kvinnokläder jämt och ha sex med olika män dagarna i ända?
Du har valt en livssituation där du är ansvarig för minderåriga barn. Du kan antingen acceptera att du gjort det valet och stå för konsekvenserna = du kommer inte att kunna klä dig i kvinnokläder och umgås med kukar hela tiden, då du är ansvarig för deras försörjning och omsorg.
Du skulle också kunna välja att lämna din familj och försöka få till så mycket av din fantasivärld som går. Det är många som har lämnat sina familjer och små barn. Men skulle du då kunna gå klädd i kvinnokläder och kuka runt hela tiden, eller skulle du också då behöva jobba på ett ställe som inte accepterar det?
Eller tredje vägen: Du säger att du är säker på att din sambo inte inte skulle acceptera att du levde ut dina fantasier. Har du pratat med henne om det? Många par klär upp sig för sex och använder dildos tillsammans, det är kanske en möjlighet om du inte haft ett rakt samtal med henne om hur mycket det betyder för dig.
Hur du går klädd är egentligen bara din ensak, inget hon behöver acceptera. (däremot kan du ju kanske undvika de mest iögonfallande utstyrslarna på t.ex. föräldramöten). Att du onanerar med dildos är heller inget hon behöver acceptera ifall hon inte vill använda dem med dig. Igen, bara din ensak hur du onanerar. Och du har rätt att kräva egentid någon gång i veckan för det om du själv ger henne samma möjlighet.
Om du däremot vill ha sex med andra är det något hon måste veta innan så att hon kan bestämma om hon vill utsätta sig för smittorisken.