Konflikt med en kärring på tuben
Stör mig på folk på tunnelbanan. Att det är mycket folk under rusningstrafik är inget jag kan rå för. Inte heller andra resenärer. Resererna sitter på sina platser och vi andra får stå upp. Att det är trångt leder till att man trängs och står som en jävla apa där inne i vagnen.
För en stund sedan stod jag upp. Jag hade ryggen vänd mot en kvinna som satt ner. Min rumpa var nära hennes ansikte. Jag nuddade inte den sittande kvinnan. Då skriker hon "för i helvete flytta på din jävla röv jag vill inte ha den i ansiktet". Jag frågar då var jag ska ta vägen och då fortsätter hon att skrika. När tåget sedan stannade vid en hållplats släppte jag som straff en prutt på hennes ansikte och gick ut.
Jävla kärring. Jävla socialt handikappade människor. Det är inte mitt fel att det är högtrafik! Det jag stör mig på är hur folk kan släppa ut sin agression på folk bara för att det är trångt. Ska hon alltså ha mer rätt att visas i vagnen bara för att hon SITTER ner? Knappast. Blir sp jävla irriterad på människor ibland.