Rösta om DÖ
Imorgon skall KD rösta om de skall fortsätta DÖ eller inte. Vad tror ni händer? Kommer de bryta överenskommelsen eller inte? Vad händer då? Nyval? Annat?
DÖ står för decemberöverenskommelsen.
Imorgon skall KD rösta om de skall fortsätta DÖ eller inte. Vad tror ni händer? Kommer de bryta överenskommelsen eller inte? Vad händer då? Nyval? Annat?
DÖ står för decemberöverenskommelsen.
Inte?
Vi har ett parti som leds av en man som dikterar villkoren i Sverige just nu, det kan ta slut imorgon vilket vi får hoppas men hur menar du att vi skulle ha fler partier som önskar död på oss?
Skygglappar verkar nå all din synfält hos dig ja.
Tar vi inte hand om invasionen så spelar inga välfärdsfrågor nån roll, vi har ingen välfärd längre att bry oss om.
Det finns ingen välfärd under sharia eller muslimsk styre.
Nej, DÖ har avskaffat demokrati och satt en diktator i makten där alla ska bara sänka blicken och nicka instämmande, som tur är kan det avskaffas imorgon.
Eftersom alla partier har klumpats ihop till en röra i motsatsen till vad folket har sagt så är det inget skämt, det är mycket allvarligt läge som dödar vår demokrati just nu.
Nej, DÖ har avskaffat demokrati och satt en diktator i makten där alla ska bara sänka blicken och nicka instämmande, som tur är kan det avskaffas imorgon.
Eftersom alla partier har klumpats ihop till en röra i motsatsen till vad folket har sagt så är det inget skämt, det är mycket allvarligt läge som dödar vår demokrati just nu.
Än, har du sett hur det ut i England? Har du sett hur det ser ut i våra no go zones med egen stiftade sharia lagar?
Ööhh du lever i förnekelse, Sverige står med welcome refugees när pass kastande shariapoliser, terrorister som flyr putin nu och annat skit strömmar över gränser.
Nej, jag följer bara nyhetsrapporter som säger att vi begår självmord, den europeiska kulturen tar en muslimsk kula i skallen just nu kort och gott.
Bra, för den är redan död.
DÖ kan man hoppas går i graven och frihets och Sverige älskande individer får komma till tal och säga vårt vad vi tycker att "politiker" anser att vi är totalt betydelselösa och dom ska bara "styra" oavsett vad vi som bekostar skitet anser om saken.
Vi ska givetvis bara hålla käft och betala högre skatt.
Än, har du sett hur det ut i England? Har du sett hur det ser ut i våra no go zones med egen stiftade sharia lagar?
Ööhh du lever i förnekelse, Sverige står med welcome refugees när pass kastande shariapoliser, terrorister som flyr putin nu och annat skit strömmar över gränser.
Nej, jag följer bara nyhetsrapporter som säger att vi begår självmord, den europeiska kulturen tar en muslimsk kula i skallen just nu kort och gott.
Jag får lust att emigrera men inte är det för invandringens skull.
Tack, det är omkring det SD och Sverige vinner på, total idiotförklaring av "debattörer"
När man bemöter fakta och argument med personpåhopp så har man sagt sitt.
Jag får lust att emigrera men inte är det för invandringens skull.
Jag har plan b på plats, om vi mot förmodan inte lyckas rädda Sverige så kan dom som skapade helvetet själv erbjuda sexhjälp och annat muslimer kräver nu, vi lämnar skitet efter oss.
Lycka till.
Jag har plan b på plats, om vi mot förmodan inte lyckas rädda Sverige så kan dom som skapade helvetet själv erbjuda sexhjälp och annat muslimer kräver nu, vi lämnar skitet efter oss.
Lycka till.
Ta vad som helst "flyktingar" som kräver sitt får du vara kvar med, du önskade skitet hit du får ställa upp för det sen.
Jag ska eller öppna vapenskåpet eller ta mig med familjen till säkrare ställe, har inte riktigt bestämt mig än men det lurat åt att jag ska öppna vapenskåpet och göra dig en tjänst.
Familjen får nog fly medan jag ställer upp för mitt land, i motsatsen till asen som kommer hit nu oavsett anledning, anfalla oss eller fly till säkerhet under tiden familjen får ruttna kvar i läger...
Ta vad som helst "flyktingar" som kräver sitt får du vara kvar med, du önskade skitet hit du får ställa upp för det sen.
Jag ska eller öppna vapenskåpet eller ta mig med familjen till säkrare ställe, har inte riktigt bestämt mig än men det lurat åt att jag ska öppna vapenskåpet och göra dig en tjänst.
Familjen får nog fly medan jag ställer upp för mitt land, i motsatsen till asen som kommer hit nu oavsett anledning, anfalla oss eller fly till säkerhet under tiden familjen får ruttna kvar i läger...
Jag tycker mer att situationen som sker omkring oss alla just nu är riktigt obehaglig.
På riktigt nu.
När Sverige däremot kallar så tänker jag inte fly fältet utan ta mitt ansvar.
Jag förstår att den tanken är obehaglig för dig.
Jag tycker mer att situationen som sker omkring oss alla just nu är riktigt obehaglig.
På riktigt nu.
När Sverige däremot kallar så tänker jag inte fly fältet utan ta mitt ansvar.
Jag förstår att den tanken är obehaglig för dig.
DDD = DÖ dödar demokratin.
Ja, det är den, som med kniv på ikea, väldigt obehagligt, eller med bombbälte mitt i julruschen, eller bara helt vanlig i dagens läge skjutning på öppen gata.
"nån psyko", som i nån muslim som delar ut lite frustration.
Just nu:
KD:s interndebatt om DÖ sänds live på Sveriges Radio.
Rena klang- och jubelföreställningen för motståndarna. De är inte frikyrkopastorer för inte. Massorna eldas på i motståndet.
Ebba har fått gå upp och bryta ordinarie talarlista för att lugna ned motståndet men så fort nästa motståndere går upp i talarstolen så blir det applåder och tjoande igen.
KD röstar nej till dö. SD skall lämna in en misstroendeförklaring i nästa vecka har de lovat. Hoppas på omval och, om möjligt, en ny sansad flyktingpolitik.
251 för, och 254 röster röstade emot DÖ!
251 röstade för ett bestående DÖ och 254 röstade för att partiet skulle bryta DÖ.