• Mamma30

Följas åt på vägen till bebis! Göteborg!?

Vi försöker nu att få 3:e barnet! Riktigt seriösa försöket är nu påbörjat! Har fast jobb båda två och två barn på snart 6 & 8år.

Hoppas vi blir många och kan följas med på denna spännande vägen tillsammans! Dela tankar och prata av oss om lite av varje!

(Göteborgs området)

• Svar på tråden Följas åt på vägen till bebis! Göteborg!?
  • Paulas mamma

Hej! Vi är också inne på 3an. Min äldsta är 12 år, tvåan kom nu i juli och vi har redan börjat planera syskon. Jag bor i Frölunda och är 30. Min sambo är inte pappa till min äldsta.

• Mamma30

Åh vad kul! Har du några känningar än? Bim?

Jag tycker mig känna massor redan men är väl mkt förhoppningar också!

• lilleskutt86

Jag bor också i Göteborg! Fick igår min första antydan till plus och idag var det starkare så kan nog kalla mig gravid :)

Jag har haft hemska symptom i en vecka (testade på bim-3). Mått illa, frossat & jättemycket molvärk i både svank och mage. Jag förstod nästan att det var något för detta brukade jag inte känna annars.

Jag hejar för er andra i tråden så ni också ska få era plus :)

• Mamma30

Åh grattis vad kul! är det första barnet?

Tiden känns så fruktansvärt lång när man väntar på att få testa! Men men

• lilleskutt86

Ja det är första barnet :) jag är 29 år och min man 32. Jag fick koll på min ÄL mha natural cycles så är oerhört tacksam just nu!

Mamma30 skrev 2015-10-11 07:54:38 följande:

• lilleskutt86

När har du bim?

Mamma30 skrev 2015-10-11 07:54:38 följande:

• Norrlänning86

Bor också i Göteborg men dock inte min kille men vi har också bestämt oss för att försöka nu. Blev gravid i november (ej planerat) som slutade i utomkveds och fick operera bort höger äggledare. Blev sedan gravid i maj men fick missfall i V.6 men nu försöker vi igen, men är inte lika lätt att pricka in äl vid distansförhållande och speciellt inte när cykeln är oregelbunden efter missfallet. :p Men hoppas på ett + i november :)

• Mamma30

Ca 2 v kvar.

Jag känner också smått illamående, sura uppstötningar/rapar och öm i svank och nedre magen! Undra om detta kan va nåt?! Kurrig mage och tröttare, fryser och svettas om vart annat! Men vill inte hoppas för mkt, men hoppas verkligen!!! Var hemma hela förra veckan då jag kände mig konstig, och orkeslös, som om jag var på väg att få influensan, men ingen förskylning som brutit ut förutom det då! Norrlänning86- hoppas ni får ett plus nu då!!

• Paulas mamma

BIM 19-20 ungefär. Känner inget än men tänkte börja testa i mitten av nästa vecka. Förra gången plussade jag en vecka innan BIM

Själv då, när har du BIM och känner du nåt än?

Mamma30 skrev 2015-10-11 01:01:52 följande:

Åh vad kul! Har du några känningar än? Bim?

Jag tycker mig känna massor redan men är väl mkt förhoppningar också!

• Mamma30

Den 30-31 ev. Är lite oregelbundet! Ibland bara 22dagar emellan mensen. Men oftast 27-28-29d.

Svar på tråden Följas åt på vägen till bebis! Göteborg!?