• doge

Kjell Bergkvist engagerar sig i flyktingfrågan

Vad tycker ni om vad han säger? 

Jag tycker han har helt rätt, Löfvén har ju ingen hållbar plan överhuvudtaget.  

"I Sverige är det olagligt att vara kriminell" - Annie Lööf
  • Svar på tråden Kjell Bergkvist engagerar sig i flyktingfrågan
  • Gert

Jag håller med i hans kritik. Han säger vad han tycker och därför är han inte en lika stor hycklare som andra.

Give ´em Hell!
  • enånittitre

B-skådisen och SD-hataren Kjell Bergkvists plan att ta hit resten av världen är inte heller hållbar! Skrämmande att media låter honom uttala sig om politik.

• Bokat
    enånittitre skrev 2015-10-11 08:42:05 följande:

B-skådisen och SD-hataren Kjell Bergkvists plan att ta hit resten av världen är inte heller hållbar! Skrämmande att media låter honom uttala sig om politik.

Kjell Bergkvist är ett mongo. Men ett underhållande mongo, så det är bra att han får uttala sig i media.

• doge
    enånittitre skrev 2015-10-11 08:42:05 följande:

Jag tycker inte heller det är en bra lösning eftersom vi inte har råd att ta hand om alla flyktingar(eller snarare: vi har inte ens råd att ta hand om vår egna befolkning längre).

Men det är bra att han belyser det faktum att flyktingarna som kommer hit inte får det bättre. Det är bra att folk fattar hur det är för de flyktingar som kommer hit; de får ju inget värdigt liv här. 
  • doge
    Bokat skrev 2015-10-11 09:01:22 följande:
    Kjell Bergkvist är ett mongo. Men ett underhållande mongo, så det är bra att han får uttala sig i media.
    Jag tycker han är ganska skön :) Sedan kanske jag inte håller med honom om allting, men jag tycker han är rolig iaf.

Han har ju fattat att han kan säga vadfan han vill i TV och få kred för det. Han provocerar ju med flit. 
  • K Markatta
    Bokat skrev 2015-10-11 09:01:22 följande:

" target="_blank">

Han var engagerad i invandringsfrågor redan då.
  • Anonym (jorå)
    doge skrev 2015-10-11 09:54:15 följande:
    Jag tycker han är ganska skön :) Sedan kanske jag inte håller med honom om allting, men jag tycker han är rolig iaf.

Han har ju fattat att han kan säga vadfan han vill i TV och få kred för det. Han provocerar ju med flit. 
    När Sverige totalhavererat (vilket inte kommer dröja särskilt länge med dagens politik) så kan han alltid bosätta sig på någon paradis-ö. Vi "vanliga" måste leva kvar i skiten och jobba tills vid stupar för att försörja alla andra som inte jobbar.
  • enånittitre
    doge skrev 2015-10-11 09:45:42 följande:
    Jag tycker inte heller det är en bra lösning eftersom vi inte har råd att ta hand om alla flyktingar(eller snarare: vi har inte ens råd att ta hand om vår egna befolkning längre).

Men det är bra att han belyser det faktum att flyktingarna som kommer hit inte får det bättre. Det är bra att folk fattar hur det är för de flyktingar som kommer hit; de får ju inget värdigt liv här. 
    -Det vore ännu bättre ifall asylanterna fattade att de inte kommer få ett värdigt liv här och väljer något annat land istället!

Och som någon annan skrev så kan Kjell Bergkvist gärna få spy ut sina vänstervridna tankar i media. Han är en nyttig idiot som gör folk ännu mer förbannade!
  • Anonym (lol)
    Kung Markatta skrev 2015-10-11 12:43:24 följande:
    Han var engagerad i invandringsfrågor redan då.
    Haha Tom Hjelte! Honom hade jag glömt. Undrar hur det gick för honom, han hamnade ju på kåken.
  • doge
    Anonym (jorå) skrev 2015-10-11 13:03:46 följande:
    När Sverige totalhavererat (vilket inte kommer dröja särskilt länge med dagens politik) så kan han alltid bosätta sig på någon paradis-ö. Vi "vanliga" måste leva kvar i skiten och jobba tills vid stupar för att försörja alla andra som inte jobbar.
    Haha ja det är ju skönt för honom iaf Solig 
  • doge
    Anonym (lol) skrev 2015-10-11 13:18:18 följande:
    Haha Tom Hjelte! Honom hade jag glömt. Undrar hur det gick för honom, han hamnade ju på kåken.
    Vem är det? Kinesen? 
  • doge
    enånittitre skrev 2015-10-11 13:15:42 följande:
    -Det vore ännu bättre ifall asylanterna fattade att de inte kommer få ett värdigt liv här och väljer något annat land istället!

Och som någon annan skrev så kan Kjell Bergkvist gärna få spy ut sina vänstervridna tankar i media. Han är en nyttig idiot som gör folk ännu mer förbannade!
    Jo men det kommer de ju inte göra sålänge de sprider budskapet att Sverige tar emot alla flyktingar och ger dem så bra förutsättningar att klara sig.  

Jag tycker det är bra att någon som vet hur flyktingpolitiken i Sverige fungerar uttalar sig om hur de faktiskt får det här när de kommer hit. Folk har uppfattningen att Sverige är så rikt och bra men det är ju inte så. 

Den här rosa fluffiga ridån om att Sverige är ett så bra land måste liksom bort, för vi har det inte alls bra här längre. 
  • Anonym (lol)
    doge skrev 2015-10-11 13:49:55 följande:
    Vem är det? Kinesen? 
    Ja fast han är korean.
  • doge
    Anonym (lol) skrev 2015-10-12 19:56:20 följande:
    Ja fast han är korean.
    Haha ok, sorry. 

Vad åkte han in för? :S 
Svar på tråden Kjell Bergkvist engagerar sig i flyktingfrågan