Blödningar, men såg hinnsäck
Vet inte vad jag ska tro. Jag plusade för 2 veckor sedan, men så försvann symtomen och sen blödde jag i några dagar, precis som vid mens och hade lite småont i magen, så vi förstod att det måste ha varit ett tidigt mf.
Idag var jag dock inne på gyn hos mig läkare för att undersöka livmodern och göra en spolning i den(går på IVF-behandling) för att se om dem kan hitta något fel.
Men så kallade hon in en mer erfaren kollega och dem konstaterade för mig att där var en hinnsäck, i rätt storlek för tiden. (v.5) Har förstått att man ofta inte ser något mer i den veckan, så dem sa till mig att komma in om 2 veckor igen, för att göra en ny bedömning.
Detta kändes ju fruktansvärt tärande!! Jag har nämligen haft ett MA förra året, där kroppen aldrig förstod och det fick sättas igång...
Läkaren sa till mig att det kan bli såna blödningar ibland och det ändå går bra, men i dessa fall är det 50 % att det går vägen....herregud vad ska jag tro?
När man ändå blödit så, kan det verkligen ha fortsatt gå bra? Men jag är mer inställd på att det är ett nytt MA. Tog ett digitalt test nyss som visade "gravid 2-3 veckor"
Nån som varit med om detta själv och kan berätta hur det gick?