vi som väntar 5e barnet!
Jag har precis fått veta att jag väntar mitt 5e barn. Var inte alls på våran planering men nu är det som det är. Hoppas det finns fler som vill följas åt som väntar tillökning till sin stora familj :)
Jag har precis fått veta att jag väntar mitt 5e barn. Var inte alls på våran planering men nu är det som det är. Hoppas det finns fler som vill följas åt som väntar tillökning till sin stora familj :)
Oj, blev ? ist för ! ????
Det är 14 månader mellan min 4 och 5 åring. Jag har bara tyckt att det är positivt då dom alltid haft stor nytta utav varandra. Och nu hade jag turen att 5åringen var väldigt tidig och självständig när bebisen kom så ja behövde aldrig bära osv.
Jag har 16 mån mellan 11 och 10 åringen. Tuff tid då 11 - åringen är född med läpp-käk-gomspalt. De är väldigt nära även om bråken finns där.
Jag väntar också 5:an och h*n är planerad. Har 2 pojkar och 2 flickor. -02, -05, -10 och -13. Mina två äldsta bor hemma varannan vecka. Känns väldigt spännande och som en stor stor bonus. Vi var egentligen helt klara men kom på andra tankar i jan i år
Jag har bf 11 april. KUB har jag för mig var en risk på 1 på 2244. Jag är 41 år så det var lite läskigt att gå på KUB. Jag hade ett MA (missfall) i våras och det har därför varit en mycket orolig början.
hej
Jag väntar också mitt femte barn , beräknat till 30/4. Spännande att så många är i samma sits.
Hej alla! Kan jag vara med här? Är 38 och väntar mitt sjätte barn. De är 15, 14, 12, 8 och 2,5.
Såg ni diskuterade att ha tätt mellan barnen. Mina äldsta tjejer är det 17 mån emellan och det var jättetufft de första åren. Nu däremot, med två tonårstjejer, finns det inget härligare som mamma än att få se den totala lyckan dem emellan att alltid ha varandra och en väldigt speciell relation. Sonen på 12 vill också ha det så säger han , fast med en bror... Lite svårt dock att tillgodose det såhär i efterhand:).
Glömde skriva att jag har bf imorgon:)
Oj vad spännande med BF imorgon!!
Brukar du gå över tiden?
Vet ni vad det ska bli?
Oj vad spännande med BF imorgon!!
Brukar du gå över tiden?
Vet ni vad det ska bli?
Spännande!!!
Lycka till!!!
Skönt att snart få ha lilla tjejen hos er!!!
Berätta gärna sen hur förlossningen gick osv.
Vi väntar också 5:e barnen och min man har en dotter sedan tidigare. Så på så sätt blir det 6:e barnet i familjen.
Vi har enbart flickor ???????????????????? så jag undrar vad denna i magen är för någon ????
Vi är gravida i vecka 13 nu.
Jag väntar en flicka till så det här blir alltså min 5e flicka :) blir ingen son för oss :)
Här är en till som väntar nr 5 Är i vecka 19 nu och ska på Rul på tisdag. spännande och se vad det blir denna gång. Har två pojkar och två flickor innan
Min inlägg bara försvinner!! Orkar inte skriva allt. Femte i magen, bf 20/5. Bor i Lund, Skåne.
Jag väntar också en femma
Har tre pojkar och en tjej här hemma. Kille -06, kille -09, tjej -11 och kille -13
Vi har bf 25 april, en pojke.
Bor i Härnösand