• enånittitre

SD-kampanj skall stoppa resenärerna

www.svt.se/nyheter/inrikes/sd-kampanj-ska-avskracka-flyktingar

SD drar på eget initiativ igång den annonskampanj som regeringen borde gjort för länge sedan. De asylsökande skall informeras om vad som verkligen väntar, som motpol till de myter om Sverige som figurerar på nätet.

Äntligen tar någon tag i det pågående kaoset, -SD är våra hjältar!

• Svar på tråden SD-kampanj skall stoppa resenärerna
  • enånittitre

trelleborg.lokaltidningen.se/sd-tar-%C3%B6ver-demonstration-%E2%80%93-kent-ekeroth-haaller-tal-/20151006/artikler/151009795
    SD arrangerar en demonstration mot massinvandringen nu på lördag, de som befinner sig i närheten har nu möjlighet att visa sitt missnöje!

• Lady Blau
    Nerfherder skrev 2015-10-16 07:09:17 följande:

Aha, det är du med skotthålet i lgh eller hur?

Menar du att du velat mörda mig genom att skjutit på mig genom fönsterutan?
  • Aikido
    MMM01 skrev 2015-10-15 17:13:38 följande:
    Ja, de lär vinna nästa val. Äntligen görs det något. SD känns som det enda ärliga och förståndiga partiet.
    Även om de vinner, vad blir det för slags regering? Ingen lär vilja ta i dem med tång och får de inte 51% eller mer själva lär ett nytt kaos vänta.
  • Gert
    Aikido skrev 2015-10-16 16:19:50 följande:
    Även om de vinner, vad blir det för slags regering? Ingen lär vilja ta i dem med tång och får de inte 51% eller mer själva lär ett nytt kaos vänta.
    Det kan inte bli en sämre regering än dagens i alla fall. Och jo, jag tycker mig se att SD-företrädare skakar han utan handskar och tång med de andra politikerna. Det här med att "inte ta i SD med tång" var ju något som extremvänstern myntade.
    Give ´em Hell!
  • Aikido
    Gert skrev 2015-10-16 16:26:50 följande:
    Det kan inte bli en sämre regering än dagens i alla fall. Och jo, jag tycker mig se att SD-företrädare skakar han utan handskar och tång med de andra politikerna. Det här med att "inte ta i SD med tång" var ju något som extremvänstern myntade.
    Men antag att de får runt 35% i nästa val och vinner. Vilket eller vilka partier tror du skulle vilja samarbeta med dem?
  • enånittitre

Har idag kontaktat Sverigedemokraterna angående möjligheten att bistår dem ekonomiskt då det gäller informationskampanjen till Syriens medborgare.

Information om hur Sverige-vänner kan hjälpa SD ekonomiskt i sin annonskampanj går att läsa på följande sida, sd.se/donera/

• Gert
    Aikido skrev 2015-10-16 16:32:36 följande:
    Men antag att de får runt 35% i nästa val och vinner. Vilket eller vilka partier tror du skulle vilja samarbeta med dem?
    Jag tror nog att både S och M kan tänka sig att samarbeta med SD. Givetvis är det något som de aldrig kommer att erkänna innan valet. Om SD får 35% kan jag garantera att både S och M vill ha makten och SD har mer gemensamt med båda partierna än vad S och M har tillsammans. Det kanske måste till partiledarbyten i S och M för ett sånt samarbete.

Jag tror inte heller att Alliansen kommer att finnas kvar efter nästa val, då jag är säker på att KD och kanske något mer alliansparti åker ur riksdagen.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    enånittitre skrev 2015-10-16 16:33:24 följande:

Har idag kontaktat Sverigedemokraterna angående möjligheten att bistår dem ekonomiskt då det gäller informationskampanjen till Syriens medborgare.

Information om hur Sverige-vänner kan hjälpa SD ekonomiskt i sin annonskampanj går att läsa på följande sida, sd.se/donera/

Kampanjen är väl inte bara till Syrien medborgare? Lite konstigt i såna fall eftersom bara runt 20% av flyktingarna som kommer till Sverige är från Syrien. Kampanjen gäller nog till alla slags flyktingar och migranter.
    Give ´em Hell!
  • adina01

Det påstås ju att arbetet som politiker är ett dygnet-runt-arbete och att det är därför de har så höga löner samt har lön även när de är sjukskrivna hur ska de kunna fortsätta få lön om de istället för att arbeta befinner sig på gator och torg och sysslar med detta.

• Lady Blau
    Världsmedborgare skrev 2015-10-16 17:10:06 följande:

Bra sida!

Det är förbjudet att manipulera andras inlägg.
  • Gert
    Lady Blau skrev 2015-10-16 21:04:17 följande:
    Länken fungerar inte.
    Jag ser bara en svart ruta som upptar hela skärmen. Skumt, för sidan fungerade för några timmar sen.

Det kanske är en överbelastning, antingen från alla nyfikna Sverigevänner som vill stödja kampanjen eller från alla så kallade Sverigevänner som enbart vill förstöra allt som SD gör och i denna händelse i form av en överbelastningsattack.
    Give ´em Hell!
  • Världsmedborgare
    Gert skrev 2015-10-16 21:16:35 följande:
    Jag ser bara en svart ruta som upptar hela skärmen. Skumt, för sidan fungerade för några timmar sen.

Det kanske är en överbelastning, antingen från alla nyfikna Sverigevänner som vill stödja kampanjen eller från alla så kallade Sverigevänner som enbart vill förstöra allt som SD gör och i denna händelse i form av en överbelastningsattack.
    SD "glömde" väl att betala för domänen.

Men det går lika bra att skriva under här: http://gooo.se/6hb
  • enånittitre
    Gert skrev 2015-10-16 21:16:35 följande:

-Alla gånger en nätattack från de goda demokratiska krafterna!

• Gert
    Världsmedborgare skrev 2015-10-17 10:10:57 följande:
    SD "glömde" väl att betala för domänen.

Men det går lika bra att skriva under här: http://gooo.se/6hb
    "Om vi når ett rimligt antal underskrifter har vi möjlighet att kontakta media för att visa att vi inte tolererar att bli förknippade med SDs smetiga och kladdiga retorik."

Men alltså, ingen kan väl ha undgått att tokvänstern är emot SD och det vet media mycket väl då de själva tillhör samma tokiga sekt. De måste lida av tvångssyndrom som går ut på att så fort SD gör något så ska de demonstrera mot det. Att toksekten aldrig lär sig. 
    Give ´em Hell!
  • Världsmedborgare

Lyssnar på M:s partistämma, och fan vad pisk SD får av M-folket.
    T.o.m diskbänksfeministen Corazza Bildt piskar på SD.

• judgment day
    Gert skrev 2015-10-17 10:38:53 följande:
    "Om vi når ett rimligt antal underskrifter har vi möjlighet att kontakta media för att visa att vi inte tolererar att bli förknippade med SDs smetiga och kladdiga retorik."

Men alltså, ingen kan väl ha undgått att tokvänstern är emot SD och det vet media mycket väl då de själva tillhör samma tokiga sekt. De måste lida av tvångssyndrom som går ut på att så fort SD gör något så ska de demonstrera mot det. Att toksekten aldrig lär sig. 

Det är det som gör en sekt, total fanatism.

• Gert
    Världsmedborgare skrev 2015-10-17 10:38:54 följande:

Lyssnar på M:s partistämma, och fan vad pisk SD får av M-folket.
    T.o.m diskbänksfeministen Corazza Bildt piskar på SD.

Hade du väntat dig något annat?
    Give ´em Hell!
Svar på tråden SD-kampanj skall stoppa resenärerna