• Aniiee

Hur många nick får man ha?

Och vad ska man göra med folk som använder många nick. Alltså inte två, utan 5-7-10 stycken? Gärna som dunkar sig själv i ryggen i alla trådar?

Jag är mest bara nyfiken. Vad säger ni på redaktionen?

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Svar på tråden Hur många nick får man ha?
  • Ego Lovers

Det är inte tillåtet men inget de kan göra åt då dessa personer har lika många e-post adresser eftersom man bara får ha ett nick per e-post adress.

• BCH52
    Ego Lovers skrev 2015-10-18 01:44:39 följande:

Det är inte tillåtet men inget de kan göra åt då dessa personer har lika många e-post adresser eftersom man bara får ha ett nick per e-post adress.

Hur har du upptäckt företeelsen? Har du sett något mönster? Det kan vara fint för oss andra så kan vi bli flera som uppmärksammar forumvärdarna när vi upptäcker/misstänker det.
  • Themis

Vissa har inget bättre för sig än att skapa nya konton för att bryta mot reglerna.

Den som hänger här ett tag känner snabbt igen dem på åsikterna/skrivsättet och de straffar vanligen ut sina nick inom ett par dagar.

Det värsta exemplet jag har sett åkte ut på 7 minuter. Drömmer

Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Ego Lovers
    BCH52 skrev 2015-10-18 08:14:54 följande:
    Hur har du upptäckt företeelsen? Har du sett något mönster? Det kan vara fint för oss andra så kan vi bli flera som uppmärksammar forumvärdarna när vi upptäcker/misstänker det.
    Typ någon går bananaz i en tråd och är sedan svart för att tre sekunder senare kommer det en anonym med ungefär samma aggression som försvarar förstnämnda tjomme.
  • Aniiee
    Themis skrev 2015-10-18 08:40:18 följande:

Vissa har inget bättre för sig än att skapa nya konton för att bryta mot reglerna.

Den som hänger här ett tag känner snabbt igen dem på åsikterna/skrivsättet och de straffar vanligen ut sina nick inom ett par dagar.

Det värsta exemplet jag har sett åkte ut på 7 minuter. Drömmer

Det var en på forumet (samma person, extremt-super-omisskännligt-uppenbart samma persom som till och med en blind hade kunnat identifiera) som skrev under 7 (!) olika nick på ett par timmar igår. Jag räknade. På ett nick gick medlemmen över styr på bara 4 ord och blev avstängd.

Kanman anmäla för nick-överskott, tro? Vad skulle det gå under, spam?
  • Aniiee
    Ego Lovers skrev 2015-10-18 09:16:09 följande:
    Typ någon går bananaz i en tråd och är sedan svart för att tre sekunder senare kommer det en anonym med ungefär samma aggression som försvarar förstnämnda tjomme.
    Bland annat....
  • Ego Lovers

Läser man i sjukvårds trådarna är det uppenbart.

• Aniiee
    Ego Lovers skrev 2015-10-18 19:27:23 följande:

Läser man i sjukvårds trådarna är det uppenbart.

Fast just den brukar i alla fall bara ha ett reggat och ett anonymt nick i  taget. Den jag tänker på har 5 reggade aktiva nick samtidigt just nu.
  • Nerfherder
    Aniiee skrev 2015-10-18 19:33:25 följande:

Fast just den brukar i alla fall bara ha ett reggat och ett anonymt nick i  taget. Den jag tänker på har 5 reggade aktiva nick samtidigt just nu.

Det är lite uppenbart, eller hur?
Svar på tråden Hur många nick får man ha?