• IlIoneII

    Bakning till bussresa

    Ska med syster och mamma till Ullared på lördag. Vi åker en bussresa. Vi åker från Norrköping station ca 04 och är framme 08 på gekås.

    Vi ska ha med oss frukost (macka kaffe) men skulle vilja överraska dom med något gott fika.

    Har tyvärr inte tid att baka bullar eller dylikt pga både jobb och ingen plats i frysen att frysa ner resten. Utan är ute efter någon god kaka.

    Gillar kakaor som havreflarn, kolakakor osv så ös på med era godaste kakrecept!

  • Svar på tråden Bakning till bussresa
  • KatrinLCHF

    HAHAHAHAH vem fan äter fika så tidigt? Tänk på vikten istället. Skyll inte på oss om du blir ännu fetare av all Toscakaka klockan 4 på morronen!

  • HejPippi
    KatrinLCHF skrev 2015-10-21 14:49:49 följande:

    HAHAHAHAH vem fan äter fika så tidigt? Tänk på vikten istället. Skyll inte på oss om du blir ännu fetare av all Toscakaka klockan 4 på morronen!


    Herregud vad otrevligt. Vad fick du ut av det svaret?

    Till ts, jag tycker att du ska göra kärleksmums eller brownies :) de blir bara godare ju längre de står!
  • Mantrasina

    JAg skulle undvika allt som har nötter och jordnötter i sig, bara för att tänka på omgivningen. Kärleksmums/snoddas eller chokladrutor eller kladdkakemuffins fungerar alltid däremot!

  • vi och pyret
    Mantrasina skrev 2015-10-22 20:28:21 följande:

    JAg skulle undvika allt som har nötter och jordnötter i sig, bara för att tänka på omgivningen. Kärleksmums/snoddas eller chokladrutor eller kladdkakemuffins fungerar alltid däremot!


    Kan också lägga in en varning för nötterna. på ett av bolagen som kör den rutten får man inte äta nötter. Bussarna är nötfria. Kommer inte ihåg om det var w-buss eller bankekinds buss.....

    Kan annars rekomendera ngn form av cookies med choklad ex:)
Svar på tråden Bakning till bussresa