• Dr to be

Kläder från NEXTDIRECT.com- betala med faktura från klarna!?

Hej!

Jag vill beställa kläder från nextdirect.com/se. Det verkar som om man kan betala med faktura via klarna? Någon som gjort detta? Hur funkar det?

Man måste väl fylla i sitt personnummer vid fakturabetalning med när man prickar för klarna så händer inget mer utan man ska bara klicka på "continue"... Har inte vågat göra detta...

Som sagt någon som handlat kläder på mext och betalat med faktura?

• Svar på tråden Kläder från NEXTDIRECT.com- betala med faktura från klarna!?
  • KlarnaAB
    Hej!
    Vad kul att du vill betala för ditt köp genom oss. Det du gör då är att du bockar i "Klarna" som betalsätt och klickar sedan "Continue".  Om du har mer frågor om själva kassan hos Next så är det bäst att du kontaktar dem direkt. 
    Om du däremot har några frågor till oss så hjälper jag dig gärna med dem om du mejlar hello@klarna.se.
    Ha en fin kväll!
    Mvh, Felix 
  • Grus grus

Jag har betalat via faktura från klarna. Det innebär bara att företaget du handlar ifrån, har köpt fakturatjänst från ett företag istället för att själva greja med det. Klarna är bra och legitimt. Inget bluff.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Melinoe

Har handlat med faktura från klarna från andra affärer, har bara varit att skriva in personnummer och klicka vidare, funkat bra för mig. Vet att vissa har haft problem med att fakturan har anlänt innan varorna men du har några veckor på dig att betala så dina varor borde komma innan dess om inte är klaras kundtjänst väldigt hjälpsam.

Från next betalar jag med kort direkt, fri frakt om man gör så i landet jag bor i. Har du aldrig handlat från next kan jag rekommendera det, tycker deras kläder och skor är väldigt bra.

Svar på tråden Kläder från NEXTDIRECT.com- betala med faktura från klarna!?