"Bonusen" har flyttat!!!
Vågar knappt tro att det är sant! Som jag längtat. Efter sju svåra år är helvetet äntligen över!!!
Vågar knappt tro att det är sant! Som jag längtat. Efter sju svåra år är helvetet äntligen över!!!
Grattis av hela mitt hjärta. Jag har själv en bonus på 21 år som bor hemma så jag vet hur jobbigt det är. Min bonus är inte alls odräglig och jag tycker inte illa om henne, men det är ändå fruktansvärt att ha vuxna barn hemma. Jag lär nog tyvärr få vänta bra länge tills innan min bonus är flygfärdig, hon trivs alldeles för bra hemma. Våra yngre barn trivs med att ha storasyrran hemma så det är fint. Tyvärr trivs inte jag men jag tröstar mig med att ungarna har det bra.
Jag förstår att det är skönt när vuxna barn flyttar hemifrån! Även om de inte är odrägliga ;)
Min son, 20, flyttar till årsskiftet och det ska bli jätteskönt. Som nån skrev - vuxna barn ska inte bo hemma. Jag ser fram emot nästa fas i vår relation, som två vuxna individer. Och då har han ändå varit hyfsat ansvarstagande, betalat hem och så.
Grattis TS!
Grattis! Min bonusson är 22 och kommer inte att flytta förrän om ett antal år. Han pluggar och bor hemma för att spara pengar. Han har bara bidragsdelen så han betalar inget hemma och hans far betalar dessutom ALL kurslitteratur.
Grattis! Min bonusson är 22 och kommer inte att flytta förrän om ett antal år. Han pluggar och bor hemma för att spara pengar. Han har bara bidragsdelen så han betalar inget hemma och hans far betalar dessutom ALL kurslitteratur.
Grattis till en tids lugn. Sen gifter hen sig kanske och får barn som ska vara med farhen och morhen... Och så kommer kanske tiden när partnern viker in årorna och ni alla ska dela på vad hen hade som kvarlåtenskap. Men grattis till den frihet du känner idag!
så skönt..själv längtar jag faktiskt lite...här bor tre bonusar två på heltid och en nästan på heltid. jag tycker inte illa om någon men ska bli så skönt när äldsta som är störst (19 år) flyttar för det är drygt att ha vuxna hemma...
vuxna som tycker dom kan göra som dom vill,komma och gå som dom vill, inte meddela om dom kommer vara hemma eller inte gah....sånt blir jag knäpp på i nuläget och att barnet i fråga är sjukt lat och aldrig hjälper till vilket till största del är sambons fel som inte ställt och ställer fler krav...
så skönt..själv längtar jag faktiskt lite...här bor tre bonusar två på heltid och en nästan på heltid. jag tycker inte illa om någon men ska bli så skönt när äldsta som är störst (19 år) flyttar för det är drygt att ha vuxna hemma...
vuxna som tycker dom kan göra som dom vill,komma och gå som dom vill, inte meddela om dom kommer vara hemma eller inte gah....sånt blir jag knäpp på i nuläget och att barnet i fråga är sjukt lat och aldrig hjälper till vilket till största del är sambons fel som inte ställt och ställer fler krav...
Ja usch.....min bonus har också precis flyttat. Så trist
Hon är bara 18 så jag hade gärna haft henne hemma ett par år till.
Samtidigt förstår jag att hon tröttnat på att inte ha alla saker på samma ställe. Pratade med hennes mamma om det igår och även hon förstår det.
Glad för bonus skull men vi kommer fortsätta träffas ofta
Ja usch.....min bonus har också precis flyttat. Så trist
Hon är bara 18 så jag hade gärna haft henne hemma ett par år till.
Samtidigt förstår jag att hon tröttnat på att inte ha alla saker på samma ställe. Pratade med hennes mamma om det igår och även hon förstår det.
Glad för bonus skull men vi kommer fortsätta träffas ofta
Hur gammal är din bonus? Jag tycker att ungdomar verkar stanna kvar hemma längre nu. Delvis är det såklart bostadsbristen, men inte bara det tror jag. Min bonus på 21 år är egentligen inte intresserad av att flytta hemifrån. Det är bekvämt hemma.