hur går man vidare?
Min kille lämna mej för en annan tjej, han va perfekt tyckte jag. Aldrig träffat någon som jag klicka med direkt på det sättet, vi hade samma mål och drömmar och jag älska honom och skulle göra allt för honom. Helt plötsligt sluta han prata med mig (han jobbar på en båt så va borta längre perioder). Jag skrev o ringde men fick inga svar. Efter två veckor sa han att de va jag som hade struntat i o svara honom (inte sant) under denna tid fick jag sån fruktansvärd ångest. Vi prata ytterst lite och han sluta hela tiden o svara. Tillslut skrev jag att han ger mej otrolig ångest men jag fattar att han träffat någon ny men jag vill ha en förklaring. Han lova o ringa mig dagen efter. Vilket han inte gjorde. Han blocka mig istället överallt (fb, säkert mitt nr osv) och sen dess har jag inte hört något alls. Jag är helt förkrossad, han va min dröm. Jag äter nu antidepressiva och vet inte hur ja ska fortsätta. Jag behöver kärlek, men känner mej så obetydlig och kan inte tänka mej att någon kommer va intresserad igen. Kan inte leva med denna ångesten mycket längre. Mitt liv blir förstört. Går ex sista terminen på min universitetsutbildning och jag klarar inte av skolan just nu, så jag vet inte hur jag ska göra.