• Svar på tråden En sån här säng vill väl alla småbarnsföräldrar ha?
  • Frontline

Mmm den länken funkade ju bra..
    Fast vi har en kontinentalsäng som är 180 cm bred och den fungerar bra den med till 2 vuxna och 3 barn..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Luna Emissary

Vi har en säng på 240cm bred och det är ljuvligt. Barnen sover i sina egna sängar

• isolande

Nej fy, jag hade inte sovit en blund sådär. Har ingen önskan alls att dela säng med mina barn. Det räcker med att min  man sover i samma rum som jag...

• LottenJJ

Haha, vi är alla olika. Själv minns jag med fasa alla de gånger man tvingats in barnens rum för att sova i deras säng. Eller när de dundrar in i sovrummet halv fem på lördagsmornarna. 

• Harmagedon

Själv drömmer jag om en ren säng bäddad med manglade lakan som jag inte behöver dela med någon!

• Annelie 76

Vi har en dubbelsäng med en juniorsäng på ena sidan och en resesäng på andra (spjälsäng gick inte), alltså 4 sängar i rad. Detta pga att äldsta sonen inte vill sova ensam och vi inte vill springa upp om yngsta vill nåt. Funkar bra och är nåt som behövs just nu när barnen är små.

• Jenita659

Vi kör med två 105 sängar och en 90 säng, 2vuxna och 2 barn. Våra barn har alltid sovit hos oss. Jobbar för att 5 åringen ska våga sova i eget rum snart och 8 åringen i 90 sängen. Hon har måttlig utvecklingsstörning och enormt närhetsbehov för att kunna sova.

• Havstroll
    Harmagedon skrev 2015-10-23 15:24:46 följande:

Själv drömmer jag om en ren säng bäddad med manglade lakan som jag inte behöver dela med någon!

Med ärvda handvävda linnelakan med monogram.. (Dreglar lite här )
    Längtar hem till min säng
Svar på tråden En sån här säng vill väl alla småbarnsföräldrar ha?