ni som fått pojkar
Har ni alltid sett pung/snopp på ultraljudsbilden genom att se på bilder nerifrån /mellan benen. Eller har någon lyckats se något "dinglande"från sidan alltså runt rumpan?
Har ni alltid sett pung/snopp på ultraljudsbilden genom att se på bilder nerifrån /mellan benen. Eller har någon lyckats se något "dinglande"från sidan alltså runt rumpan?
Jag har två pojkar, bm såg snopparna på ultraljudet men jag såg ingenting trots nyfiket studerande.
Jag har två pojkar, bm såg snopparna på ultraljudet men jag såg ingenting trots nyfiket studerande.
Vår plutt låg på rygg (vi såg honom alltså från sidan, inte mellan benen) och precis när vi kom med ultraljudet sträckte han på benen och snoppen o pungen gick inte att missa! :)
Nu har han inte kommit än, så antar att risken finns att vi såg fel. Fast nää... ;)
På min ena son såg jag, till och med innan barnmorskan berättade det. På den andra sonen såg vi inte.
Vår plutt låg på rygg (vi såg honom alltså från sidan, inte mellan benen) och precis när vi kom med ultraljudet sträckte han på benen och snoppen o pungen gick inte att missa! :)
Nu har han inte kommit än, så antar att risken finns att vi såg fel. Fast nää... ;)
Undrar detsamma! Har jättefin video från sidan men ser inget som "hänger"ner, varken från sidan eller bak, men det kanske man inte gör??
Nej, vi såg ingenting. Då var vi ändå på flera extra (andra hälsoskäl) UL och flera där de slog på 3D.
Vi ville heller inget veta, men var rädda att se av "misstag". Dock sa BM att det faktiskt är rätt svårt att se kön om man inte letar. Och även om man letar är det svårt. :)
Kollade idag med på UL men inget syntes. Bm sa att hon trodde mer på flicka eftersom ingen snopp syntes men att positionen inte var riktigt hundra ändå för att se helt fullt.
Bebisen satt på rumpan. Bm försökte få den att röra på sig och någon gång gjorde den en liten rörelse men det vart inte skarp bild ändå.