• Polkagrisen85

ångest innan gravid , hur mådde ni under grav ?

Som rubriken ... Ångest innan för annat & hur blev det när ni blev gravida ? Hur mådde ni osv .. Har lite problem m ångest & oro och är lite nervös över hur d blir när man är gravid osv ... Nån ?

• Svar på tråden ångest innan gravid , hur mådde ni under grav ?
  • SecretlyMe

Har du kontakt med psykolog/kurator? Det kan vara skönt att lära sig hantera sin ångest när den är som värst.

Blir du gravid och upplever ångest finns det alltid en kurator hos bm att vända sig till. :)

• Polkagrisen85
    SecretlyMe skrev 2015-10-26 08:34:10 följande:

Har du kontakt med psykolog/kurator? Det kan vara skönt att lära sig hantera sin ångest när den är som värst.

Blir du gravid och upplever ångest finns det alltid en kurator hos bm att vända sig till. :)

Va först hos en kurator sen hos psykolog , imorrn träffa ny psykolog som jobbar m smärta då jag tydligen har en inre stress som gör att ja har ont i revben:/ hoppas d blirbra ... Smärtan har ja haft i många år men ingen har sagt nå om inre stress ....
  • SecretlyMe
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-26 08:38:18 följande:

Va först hos en kurator sen hos psykolog , imorrn träffa ny psykolog som jobbar m smärta då jag tydligen har en inre stress som gör att ja har ont i revben:/ hoppas d blirbra ... Smärtan har ja haft i många år men ingen har sagt nå om inre stress ....

Låter märkligt att du skulle ha specifikt ont i revbenen.. Magen vet jag att man kan ha däremot. Hoppas du får bukt med din ångest :)
  • Polkagrisen85
    SecretlyMe skrev 2015-10-26 10:10:29 följande:
    Låter märkligt att du skulle ha specifikt ont i revbenen.. Magen vet jag att man kan ha däremot. Hoppas du får bukt med din ångest :)
    Tack ... Dom säger att ja spänner mig .. Suck ... Bara bita ihop verkar det som ...
  • SecretlyMe
    Polkagrisen85 skrev 2015-10-26 19:10:35 följande:

Tack ... Dom säger att ja spänner mig .. Suck ... Bara bita ihop verkar det som ...

Nej, du ska få den hjälp du behöver. Och jag hoppas verkligen att du får det.
Svar på tråden ångest innan gravid , hur mådde ni under grav ?