• Anonym (Abstinens)

Slutade med victoria milan

Jag gick med i victoria milan. Är gift trebarnsmamma i ett lyckligt men ospännande äktenskap. Fick kontakt med massor av män och har sexchattat med några av dem på kik. Idag kom det dåliga samvetet (eller kanske snarare rädslan för att bli påkommen?) och jag tog bort både kik och vm-kontot. Nu känner jag mig helt tom och ångrar mig att jag tog bort det enormt mycket. Visst att det inte är okej att sexchatta, det har vi gemensamt kommit fram till, men det är ju inte heller otrohet...

Det är ju inte så att jag varit otrogen eller tänkt (kanske lekt med tanken, men inte haft för avsikt) vara det...

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Slutade med victoria milan
  • Johan75
    Anonym (Abstinens) skrev 2015-10-27 06:40:07 följande:
    Men vad säger en otrohet om mig? Att jag har svårt med att vara monogam? Att jag ogillar samhällets normer? Normer har aldrig funkat för mig.
    Nja, det säger väl även lite mer? Att du inte respekterar din partner. Att du värdesätter din egen sexuella lycka före att riskera såra någon du påstår dig älska. Det är en sån person du är.
    Behold, i come as a thief.
  • vargveum
    Anonym (utforskaren på vm) skrev 2015-10-27 23:20:49 följande:
    Och har du verkligen haft ett konto på VM?

Trodde alla konton med kvinnor var feijkade   för det är ju en
    mycket stor majoritet av de kvinnliga kontona som är feijkade på vm....
    Det är inte min upplevelse av vm.
    Möjligen i början, för att kunna få upp en användarbas från noll, så som jag förstått att alla dejtingsajter gör. Möjligen finns många fejkkonton nu också. Men gott om riktiga kvinnor också.
  • steffo75

Lite sexting är ju trevligt. Sedan får man kanske ta ett uppehåll så man inte tappar fotfästet i verkligheten.

Jag blir så kär i kvinnorna jag chattar med så jag har bytt till ett forum med snabbare flöde. Man hinner inte bli kär på samma sätt. Men man får skriva av sig lite för stunden.

Efter en bra sexting får frun mer sex hemma;)

• Ego Lovers
    Fool skrev 2015-10-28 11:30:00 följande:

Innan debatten spårar ur fullständigt så borde vi kanske klargöra saker lite...

Som jag tolkar det så lider TS inte av sextorka hemma, de verkar ha sex men TS tänder inte på det. Alltså verkar problemet INTE vara att de inte har sex utan att TS saknar pirret och bekräftelsen med att ha sex med någon annan än sin partner.
    Hon beskriver sig själv som "svårt för att vara monogam" som "inte gillar samhällets normer" och som varit otrogen i sina tidigare förhållanden.

Så kan vi droppa debatten om "att inte våga leva ut sina drifter" och "leva utan sex"? TS lever visst ut sina drifter, i smyg, TS har visst sex, men inte med den / de hon vill ha sex med. Om TS inte är monogam så finns det bara en lösning på problemet, att hon slutar fejka att vara monogam, hon är fri att när som helst "leva ut sina drifter" och leva som hon vill, det enda hon behöver göra är att stå för den hon är och vad för slags förhållande hon vill ha.
    Ts kanske ska blunda och låtsas att hon tex knullar Justin Bieber när hon har sex med maken och låtsas som om hon lär upp en liten ung pojk allt hon kan.
  • Ego Lovers
    Lord Hans skrev 2015-10-28 19:28:56 följande:

Folk som är otrogna är det bästa beviset för att evolutionsteorin är korrekt. Uppenbarligen härstammar vi alla från en amöba när vissa till och med verkar vara födda utan ryggrad.

Varför man införde monogami var för att inte det skulle bli inavel. Det fanns problem med män som spred sin säd och halvsyskon som inte visste om varann, som blev kära och skaffade barn. Ur den synvinkeln är monogami det bästa. Däremot har vi preventivmedel i dag som kontrollerar barnafödandet så ur den synvinkeln behöver man inte vara monogam längre. Dock finns det andra problem som ställer till det så som sexuella överförbara sjukdomar. Det bästa när man ingår ett förhållande är att gå in i det och vara ärlig. Våga prata om obekväma ämnen tidigt i relationen. Berätta vad man tycker otrohet är och var gränsen går eller om det är okej att ha andra sexuella partners så länge man är öppen med det och skyddar sig. Man kan inte gå in i en relation och anta att partnern tycker samma som en själv. Man måste prata.
  • Fool
    Ego Lovers skrev 2015-11-20 22:47:46 följande:
    Ts kanske ska blunda och låtsas att hon tex knullar Justin Bieber när hon har sex med maken och låtsas som om hon lär upp en liten ung pojk allt hon kan.
    Haha, han kan tom sjunga under "lektionerna"
  • Johan75
    Ego Lovers skrev 2015-11-20 22:55:32 följande:
    Varför man införde monogami var för att inte det skulle bli inavel. Det fanns problem med män som spred sin säd och halvsyskon som inte visste om varann, som blev kära och skaffade barn. Ur den synvinkeln är monogami det bästa.
    Har du några belägg för detta? Vem "införde", och när "infördes" monogami?
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Samma här...)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2015-11-20 09:28:38 följande:

Blev också medlem på VM. Var medlem i knappt en månad innan jag träffade en underbar kille. Han har allt jag vill ha hos en kille. Utseendet, ödmjuk, snäll.. Ja ALLT!

Vi låg i samma sits. Vi bestämde oss för att träffa varandra. Vi vågade inte i början eftersom vi var rädda att vi skulle kära ner oss. Men så gjorde vi det ändå. Träffades.

Det var hur trevligt och härligt som helst.

Helt plötsligt får man ett oönskat meddelande dagen efter.

Att det var jätte trevligt att träffas och att jag skulle sköta om mig. Med massa hjärt-symbolen.. Liksom VA ???

Vad hände helt plötlbsgt?

Från 100 till 0 på några timmar.

Kan fortfarande inte återhämta mig. Jag vet att jag själv som ställt mig i en sån situation och var medveten om att jag kunde få känslor, men väntade mig inte detta!

Jag var med om exakt samma sak. På pricken. Det är en jävla smäll men man lär sig av smällar (har jag hört)... Snabbt engångssex, det är vad män vill ha. Inte vill de ha en till kvinna i alla fall, de har redan en hemma och hon är jobbig nog.
  • Anonym (Hmmmm)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2015-11-20 09:28:38 följande:

Blev också medlem på VM. Var medlem i knappt en månad innan jag träffade en underbar kille. Han har allt jag vill ha hos en kille. Utseendet, ödmjuk, snäll.. Ja ALLT!
    Vi låg i samma sits. Vi bestämde oss för att träffa varandra. Vi vågade inte i början eftersom vi var rädda att vi skulle kära ner oss. Men så gjorde vi det ändå. Träffades.
    Det var hur trevligt och härligt som helst.
    Helt plötsligt får man ett oönskat meddelande dagen efter.
    Att det var jätte trevligt att träffas och att jag skulle sköta om mig. Med massa hjärt-symbolen.. Liksom VA ???
    Vad hände helt plötlbsgt?
    Från 100 till 0 på några timmar.
    Kan fortfarande inte återhämta mig. Jag vet att jag själv som ställt mig i en sån situation och var medveten om att jag kunde få känslor, men väntade mig inte detta!

Hmmmm fåse nu....Du reggar dig på VM, inte direkt känd som ett ställe med hög moral...Du träffar en snubbe som som bedrar sin partner precis som du bedrar din
    Efter ett knull så får du ett tack och hej meddelande.Och ändå är du heeeeelt chockad över att någon kan ha så sunkigt moral att göra så mot lilla dig? Alltså wtf.... vad hade du förväntat dig?

Ibland undrar man hur det står till med folk egentligen.....
  • Anonym (Hmmmm)
    Anonym (Samma här...) skrev 2015-11-24 10:54:20 följande:
    Jag var med om exakt samma sak. På pricken. Det är en jävla smäll men man lär sig av smällar (har jag hört)... Snabbt engångssex, det är vad män vill ha. Inte vill de ha en till kvinna i alla fall, de har redan en hemma och hon är jobbig nog.
    Och det ni gör mot era gubbar räknas inte eller?
  • Anonym (Trocadero)

Finns det chans att få kika med dig fortfarande så skriv gärna ett svar här. Tycker du verkar riktigt härlig.

• Anonym (Flerårig medlem)

Jag har varit medlem i flera år, inte varit aktiv så mycket men ändå hunnit med att träffa flera underbara tjejer.
    Vi har kunnat prata om allt och inget, lufta våra problem och funderingar utan att det har varit konstig stämning efteråt, samtidigt som vi haft underbart sex där vi har vågat testa och utforska gränserna vilket har inneburit att man kunnat göra nya saker hemma.
    Helt fantastiskt tycker jag om man lämnar moralen och etiken bakom sig. Jag har fått ut så mycket av mina träffar och det är helt klart värt det.

Finns i Jönköping om någon kvinna är intresserad av att bli medlem så kan vi prata lite mer (;

• Grossglanz

Visst får man abstinens....

Svar på tråden Slutade med victoria milan