• Annisenannis

nån med ny stress/ångest som vill prata med likasinnade?

Nån tjej (Är tjej, 30 år) med stress/ångest som vill prata med likasinnade?

Fick min första panikattack för 1 år sen, har ångest då och då, är orolig och får panikattacker ibland. Tror även jag har stress/ utbrändhet av nån grad.

Men detta är så nytt för mig och jag har precis anmält mig på KBT via internt med 5 veckors väntetid.

Är det nån som har det likadant som mig, som vill prata, utbyta tankar och så?

• Svar på tråden nån med ny stress/ångest som vill prata med likasinnade?
  • Lollan1

Hej
    25-årig tjej här som tidigare haft diagnosen depression med panikångest. Jag mår bättre idag men är fortfarande mycket stresskänslig och kan vid enstaka tillfällen få en panikångestattack. Byter gärna tankar och erfarenheter :)

• SaraAnderssonnn

Jag har levt med ångest och oro o stress o panikångest i år, delar gärna med mig av det om det är så :)

• hyperhypo

Hej! Är 26 år, tjej och har också ångest, panikångest och depression. 

Delar också gärna med mig! 

• Botad

Jag drabbades HÅRT av detta för 2 år sen och mår nu väldigt mycket bättre efter terapi. Bara höra av dig om du vill ha nån slags input.

• Sahj

Jag har ångest dagligen och en depression! Har inte hjälp o gå till psykolog eller äta antidepressiva. Har någon tips tas de tacksamt emot, då jag får kämpa mot tårar alla timmar på dygnet!

Svar på tråden nån med ny stress/ångest som vill prata med likasinnade?