• ninasord

Känner att jag behöver ställa en blygsam fråga

Det finns en forumskribent på FL som inte vill respektera att jag inte vill att hen ska citerar mina inlägg eller fortsätta att skriva till mig (om mig) i olika trådar.

Hur ska jag få hen att sluta?
    Jag anmäler hens inlägg, men ingenting händer.

I'm not your driver
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-11 17:28
    Grattis FL! Tillåt det fortsätta.
    Nu har ni nått att göra, ta hand om era skribenter innan dom ringer ner polisstationerna i onödan. Det stjäl dyrbar tid och människor kan komma att dö i onödan, vilket dom också gjort.
  • Svar på tråden Känner att jag behöver ställa en blygsam fråga
  • ninasord
    nokitus skrev 2015-10-27 21:47:52 följande:

Skriver personen elaka saker till dig?

Nej det tycket jag inte att hen gör direkt, men hen liksom släpper inte taget om min person i tråden.
    I'm not your driver
  • ninasord
    Tecum skrev 2015-10-27 21:52:39 följande:

Varför mörka, säg vem det är istället!

Det har inte ingenting med hens person att göra utan hens tillvägagångssätt.
    I'm not your driver
  • nokitus
    ninasord skrev 2015-10-27 21:51:49 följande:

Nej det tycket jag inte att hen gör direkt, men hen liksom släpper inte taget om min person i tråden.

Men isf så hjälper det väl knappast att anmäla inläggen, för personen måste väl ha gjort något för att anmälningen ska tas på allvar.
  • ninasord
    nokitus skrev 2015-10-27 21:57:12 följande:
    Men isf så hjälper det väl knappast att anmäla inläggen, för personen måste väl ha gjort något för att anmälningen ska tas på allvar.
    Hen respekterar inte ett nej till fortsatt dialog, dessutom påpekat hen min person i varje inlägg som inte ens handlar om tråden. Det är inte tråkigt bara för mig, men alla som läser och framförallt för den som skapat tråden.
    I'm not your driver
  • ninasord
    Ganyca skrev 2015-10-27 21:53:00 följande:

Ignorera.

Det är flera som har sagt samma sak, ska nog göra det själv också. Tycks ju vara det alternativet.
    I'm not your driver
  • Tecum
    ninasord skrev 2015-10-27 21:53:30 följande:
    Det har inte ingenting med hens person att göra utan hens tillvägagångssätt.
    Tillvägagångssättet beror väl på personen? Eller är det någon som fjärrstyr hen...
  • vampyria2

Du jag vet hur det känns, jag hade två som var vänner med varandra som letade reda på allt jag skrev under en period och de citerade och skrev dumheter hela tiden bara för att jäklas med mig.

Tyvärr fick jag reda på att det finns inget man kan göra utan bara digga läget och ignorera deras inlägg, det tog två månader sedan så slutade de förfölja mig, skit tråkiga månader måste jag säga :-/

• ninasord
    Tecum skrev 2015-10-27 22:04:19 följande:
    Tillvägagångssättet beror väl på personen? Eller är det någon som fjärrstyr hen...
    Jag kan inte ha någonting emot hen som person eftersom jag inte vet vem hen är. Har sett långt mer besvärliga personer, så det är inte det som är bekymret Skrattande
    utan sättet hen för sig på i ett diskussionsforum där man enligt reglerna ska respektera och visa hänsyn, men inte gör det. Hen skriver konstant emot ens vilja i andras trådar även om man uttryckligen säger att man inte vill.
    I'm not your driver
  • ninasord
    vampyria2 skrev 2015-10-27 22:10:43 följande:

Du jag vet hur det känns, jag hade två som var vänner med varandra som letade reda på allt jag skrev under en period och de citerade och skrev dumheter hela tiden bara för att jäklas med mig.

Tyvärr fick jag reda på att det finns inget man kan göra utan bara digga läget och ignorera deras inlägg, det tog två månader sedan så slutade de förfölja mig, skit tråkiga månader måste jag säga :-/

Att stalka andra är inte ens lagligt, men tydligen fullt möjligt. Nåja, jag tror inte att han är farlig men ytterst besvärlig som sprider dålig stämning. Som en liten tomte som inte hittar rätt i skogen. Typ
    I'm not your driver
Svar på tråden Känner att jag behöver ställa en blygsam fråga