• Lyckansost

Attraheras bara av yngre killar

Varför är det så svårt att hitta killar som vill ha äldre tjejer?

Jag är 39år har barn sedan innan.

Vill träffa yngre killar som inte har barn.

Och som framför allt VILL ha barn inom en snar framtid.

Men jag får uppfattningen att alla yngre bara vill ligga och inte ha ngt seriöst.

Är det så???

Finns det inga unga killar som vill bilda familj tidigt och som gillar äldre?? :/

• Svar på tråden Attraheras bara av yngre killar
  • Anonym (Skinkost)

Det är ovanligt med unga killar som vill skaffa barn med äldre kvinnor.
    Det är vanligt med unga killar som vill ligga med äldre kvinnor.

• Anonym (K)
    Anonym (Skinkost) skrev 2019-05-20 07:15:46 följande:

Det är ovanligt med unga killar som vill skaffa barn med äldre kvinnor.

Det är vanligt med unga killar som vill ligga med äldre kvinnor.

Ovanligt ja, men de finns. Jag haffade själv en.
  • Anonym (Ost)
    Anonym (K) skrev 2019-05-20 11:33:35 följande:
    Hittade du en äldre kvinna 
  • Anonym (K)
    Anonym (Ost) skrev 2019-05-23 12:18:53 följande:

Hittade du en äldre kvinna 

Nej, jag är kvinna själv. Är däremot gift och har barn med en mycket yngre man sedan ett bra tag.
  • Anonym (Anonym7)

Finns många unga män därute som vill ha en äldre, mogen kvinna. Framför allt i sängen. Kanske inte lika vanligt att ha ett vanligt Svensson förhållande med en äldre för yngre män. Men finns ju undantag dock. Se på Laila Bagge och hennes sambo. Skiljer väl 20 år mellan de. De försöker väl tom skaffa barn. Att ha en 10-15 år yngre kille i dag är ju inte ovanligt, men 20 år yngre och vill ha barn vette katten.

• Anonym (Ost)
    Anonym (K) skrev 2019-05-20 11:33:35 följande:
    Hur gick det till blev alla dina väninnor paffa 
  • Anonym (Ost)
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-23 19:15:09 följande:

Finns många unga män därute som vill ha en äldre, mogen kvinna. Framför allt i sängen. Kanske inte lika vanligt att ha ett vanligt Svensson förhållande med en äldre för yngre män. 

Ja men är det ömsesidigt? 
  • Anonym (K)
    Anonym (Ost) skrev 2019-05-24 08:02:14 följande:

Hur gick det till blev alla dina väninnor paffa 

Nä, ingen skulle jag säga. De har nog vetat sedan tidigare att jag dras till yngre, även om jag varit ihop med jämnåriga och typ +3 år också.
  • Anonym (Ost)
    Anonym (K) skrev 2019-06-03 19:54:55 följande:
    Nä, ingen skulle jag säga. De har nog vetat sedan tidigare att jag dras till yngre, även om jag varit ihop med jämnåriga och typ +3 år också.
    Kul att det fungerar för dig. Är du den enda i din bekantskapskrets som är intresserad av yngre. Är det mer vanligare nu att kvinnor träffar yngre 
  • Anonym (K)
    Anonym (Ost) skrev 2019-06-04 08:39:38 följande:

Kul att det fungerar för dig. Är du den enda i din bekantskapskrets som är intresserad av yngre. Är det mer vanligare nu att kvinnor träffar yngre 

Nej, inte den enda. Bor iofs i Sthlm. Känner flera stycken som är ihop med killar på upp till 5 år yngre, men det är ju relativt jämnårigt i mitt tycke. Tror iaf att det är vanligare i storstäderna samt ju äldre man blir själv som kvinna. Jag var ihop med en 18-årig kille när jag var 21 och då var ju det en ?stor? åldersskillnad.
  • Anonym (Ost)
    Anonym (K) skrev 2019-06-04 08:53:56 följande:
    Nej, inte den enda. Bor iofs i Sthlm. Känner flera stycken som är ihop med killar på upp till 5 år yngre, men det är ju relativt jämnårigt i mitt tycke. Tror iaf att det är vanligare i storstäderna samt ju äldre man blir själv som kvinna. Jag var ihop med en 18-årig kille när jag var 21 och då var ju det en ?stor? åldersskillnad.
    Ja det låter ju inte som någon stor skillnad men regerade vissa på det eller funderade du själv över det 
  • Anonym (Dom finns)

Jag träffade en kille som är 12 år yngre utan att jag ens letade . Har aldrig ens dragit mig åt yngre. Han är den bästa jag haft sex med och mycket mognare än någon av mina tidigare killar. Har två barn sen innan och snart kommer vårt gemensamma :)

Så japp dom finns :)

• Anonym (Ost)
    Anonym (Dom finns) skrev 2019-06-05 21:17:25 följande:

Jag träffade en kille som är 12 år yngre utan att jag ens letade . Har aldrig ens dragit mig åt yngre. Han är den bästa jag haft sex med och mycket mognare än någon av mina tidigare killar. Har två barn sen innan och snart kommer vårt gemensamma :)

Så japp dom finns :)

Träffades ni genom jobbet. Hur länge har ni varit tillsammans 
  • Anonym (Dom finns)

Nej vi träffades bara av en slump. När jag skulle hem efter att jag varit på en 30 årsfest.

Sen fortsätta han höra av sig ivrigt. Medan jag tyckte att han var alldeles för ung. Jag hade ju barn och skulle jag vara med någon så skulle det vara seröst.

Han sluta inte, vi pratade mycket i telefon och när det en dag låg en stor blombukett utanför min dörr, stor som en bröllopsbukett. Så bestämde jag mig för att ge honom en chans . Han fick sin fika. Han var inte blyg. Hade jag min barnvecka var han inte blyg att föreslå att få komma förbi.

Jag ångrar inte att jag vågade satsa på en så pass yngre. :) Han är nog rätt så unik. Lite lillgammal sådär. Det jag har märkt med yngre / han. Är att dom är mycket mer modigare, självsäkra och anpassbara :)

Anonym (Ost) skrev 2019-06-05 22:20:21 följande:

Träffades ni genom jobbet. Hur länge har ni varit tillsammans 

• Anonym (Ost)
    Anonym (Dom finns) skrev 2019-06-06 09:36:09 följande:

Nej vi träffades bara av en slump. När jag skulle hem efter att jag varit på en 30 årsfest.

Sen fortsätta han höra av sig ivrigt. Medan jag tyckte att han var alldeles för ung. Jag hade ju barn och skulle jag vara med någon så skulle det vara seröst.

Han sluta inte, vi pratade mycket i telefon och när det en dag låg en stor blombukett utanför min dörr, stor som en bröllopsbukett. Så bestämde jag mig för att ge honom en chans . Han fick sin fika. Han var inte blyg. Hade jag min barnvecka var han inte blyg att föreslå att få komma förbi.

Jag ångrar inte att jag vågade satsa på en så pass yngre. :) Han är nog rätt så unik. Lite lillgammal sådär. Det jag har märkt med yngre / han. Är att dom är mycket mer modigare, självsäkra och anpassbara :)

Bra att ni trivs tillsammans. Tror du fler kommer att föredra yngre? 
    Annars är det för det mesta jämnåriga som blir tillsammans dejtar etc,   
Svar på tråden Attraheras bara av yngre killar