• Fieryfrey

Ingen gnistra med tjejen efter första sexet!

Nu är det så att jag har varit med en tjej i några månader och vi hade sex för första gången förra veckan. Men under sexet kändes det fel och jag var knappt påtänd och ville bara få det överstökat. Efter har det inte varit detsamma. Det känns som att jag inte har några känslor kvar för henne. Jag vill göra slut med henne men hon har varit orolig över att jag ska lämna henne för att "jag fått det jag ville ha(sex)" av henne. Jag vill verkligen inte att hon ska tro att jag dumpar henne för det. Vad ska jag göra? Snälla hjälp!

• Svar på tråden Ingen gnistra med tjejen efter första sexet!
  • Anonym (Man)

Dumpa henne. Kommer inte bli lättare om 1 månad.

Hon kommer dessutom känna av ditt ointresse.

Du kan ju berätta att det verkligen inte bara var för sexet ni sågs-hon kommer dock inte tro dig.

Dumpa-för din o hennes skull.

• Anonym (Natta)

Ibland funkar man inte ihop sexuellt. Också varit med om det. Ge det en chans till, kanske ett par st om du tycker hon verkar fantastiskt i övrigt, men känns det likadant är det bara att gå vidare.

• Anonym (q)

Första gången blir ofta inte så bra. men man brukar ändå känna om det finns något där. get det någon chans till. 

• Anonym (Man)

Problemet är väl inte dåligt sex-det är väl att känslorna för tjejen är borta?

• micke86
    j a d e skrev 2015-10-29 00:14:07 följande:

Påtänd?

Kåt menar han hoppas jag.

typ: och jag var knappt kåt och ville bara få det överstökat. 
  • Esua

Vänd på det. Hur hade du velat "höra" att det är slut och varför. Att vara tillsammans med någon som man inte känner känslor och sexuella känslor för är inte hållbart i längden. Du bör snarast göra slut..

• Fjäril kär

Hade ni sex för att ni skulle eller för att ni var kåta?

Ni kanske bara är vänner istället?

Svar på tråden Ingen gnistra med tjejen efter första sexet!