• Miss90

Ofostrig grav i v 13

Hej!

Någon där ute som gått och varit gravid fast fostersäcken är helt tom!?

Jag åkte in akut igår kväll då jag blött i 2 dagar.. Hon såg inget liv där inne, var typ tomt. Jag känner mig tom och ledsen..

Hur lång tid tar det innan man kan försöka på nytt? Jag ska invänta att det som ska ut, åker ut av sig självt, om det inte gjort det på två veckor ska dom sätta igång det med tabletter.. Finns det någon där ute som har haft liknande/samma som mig? :(

• Svar på tråden Ofostrig grav i v 13
  • Miss90
    Miss90 skrev 2015-10-30 09:47:07 följande:

Hej!

Någon där ute som gått och varit gravid fast fostersäcken är helt tom!? Jag var/är i v 13.. Och säcken är i den storleken som den skulle...

Jag åkte in akut igår kväll då jag blött i 2 dagar.. Hon såg inget liv där inne, var typ tomt. Jag känner mig tom och ledsen..

Hur lång tid tar det innan man kan försöka på nytt? Jag ska invänta att det som ska ut, åker ut av sig självt, om det inte gjort det på två veckor ska dom sätta igång det med tabletter.. Finns det någon där ute som har haft liknande/samma som mig? :(

• kielal

Usch det måste vara jobbigt!
    Jag har själv inte varit med om det, men har en kompis som var det. De åkte in på UL i v 13 och fick då veta att det var tomt. Hon fick göra en skrapning. Självklart blir man ledsen och det har man rätt till. Jag vet inte hur lång tid det gick innan hon blev gravid igen, men det var runt 2-3 månader. Nu är hon i v 23. Så tappa inte hoppet!
    Kram till dig

• Miss90

Sjuka är att jag ska vänta i två veckor, om inget kommit ut då så ska jag få tablett... Man vill ju fan bli klar med detta jobbiga och inte vänta.. :( så jag får ju räkna med

Minst 2 månader verkar det som. För sist jag gjorde abort så blödde jag i 1 jävla månad.. Fyfan.. Åh nu ska man behöva gå igenom samma sak igen.. :( känns så jävla sorgligt

kielal skrev 2015-10-30 10:03:05 följande:

Usch det måste vara jobbigt!

Jag har själv inte varit med om det, men har en kompis som var det. De åkte in på UL i v 13 och fick då veta att det var tomt. Hon fick göra en skrapning. Självklart blir man ledsen och det har man rätt till. Jag vet inte hur lång tid det gick innan hon blev gravid igen, men det var runt 2-3 månader. Nu är hon i v 23. Så tappa inte hoppet!

Kram till dig

• kielal
    Okej, ja det gör det ju bara ännu jobbigare. Jag antar att de vill vänta så kroppen får en chans att göra det på naturlig väg, men det gör ju inte saken bättre.

Förstår verkligen att det måste vara väldigt jobbigt och vet inte riktigt vad jag ska säga. Ofta hjälper det bara att skriva om saker och ting. Det finns inte så mycket annat att göra. Tyvärr. Försök tänka framåt.
Svar på tråden Ofostrig grav i v 13