• Natttis

    drömmen som plågar.

    Hej jag har haft en dröm som plågar mig om nätterna. Jag drömer den väldigt ofta. Jag drömmer om att jag och min nuvarande kille gör slut. Det gjorde ont och vakna av att bara när han sa att det är slut. Sen började jag hantera det. Och det gjorde inte så ont längre. Men då började drömmen bli längre. Och nu har vi börjat gräla när vi gör slut. Och konstigt nog så är vi i en miljö som på minner om ett ex lägenhet.

    Jag undrar om det är mitt undermedvetna som försöker få mig att göra slut. För det är många som säger att jag förtjänar en bättre kille. Men jag vill inte ha någon annan. Även om jag kanske förtjänar bättre.

    Hjälp mig slåss mot mina drömmar om ni kan tyda dom. Så jag slipper dessa mardrömmar om och om igen.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden drömmen som plågar.
  • Schack73

    På vilket sätt förtjänar du en bättre kille? Vad gör din nuvarande som är så dåligt?
    Behandlar han dig dåligt på något sätt?

  • Natttis

    Vart ska jag börjar. Han har frågat sitt ex om sexuella bilder. Han va inte där för mig när jag behövde han som mest. Han har inte lyssnat på mig 2 gånger var av en gång var allvarlig. Den gången det var allvarligt så lyssnade han bättre på en kollega till honom. Än på mig.Han har kastat en plast skål mot mig när jag va arg på han och vägra att prata med han. Han sa när vi förlovade oss att jag kanske ville ta klivet längre än vad jag ville.

Svar på tråden drömmen som plågar.