• Anonym (Kränkning)

    Min dotters umgängeskrets kränker henne på Facebook

    Mim dotter har via sociala medier utkommit som lebeninna. Jag har noterat att hennes umgängeskrets framfört dispyts kommentarer och förklarat sina negativa och ovidkommande könslor kring utkommandet. Det har vart fråga om kränkande tillmälen såsom frågor huruvida hon är oskuld och påståenden om att hon alltid kommer att vara oskuld eftersom hon inte kommer att erhålla en penis i sin vagina med tanke på lesbiskheten.

    Jag undrar ifall detta är anmälningsbefogat?

  • Svar på tråden Min dotters umgängeskrets kränker henne på Facebook
  • Anonym (Kränkning)
    Monkii skrev 2015-11-13 13:10:23 följande:

    Jag tycker du ska försöka undvika att försöka skriva högtravande. 


    Va?
  • Aikido
    Anonym (Kränkning) skrev 2015-11-13 13:29:51 följande:
    Va?
    Du uttrycker dig lite märkligt.

    Vad är en lebeninna?

    Erhålla en penis i sin vagina? Wtf?

    Anmälningsbefogat?

    Låter hur som helst inte att det finns någonting du skulle kunna anmäla. Vad skulle brottsrubriceringar vara då?
  • Anonym (Anmäl)

    Prata med dem först och främst!

    Börja chatta och sedan anmäl. Behöver ju inte elda på kriget.

  • Anonym (Figge)
    Anonym (Kränkning) skrev 2015-11-13 12:59:51 följande:

    Mim dotter har via sociala medier utkommit som lebeninna. Jag har noterat att hennes umgängeskrets framfört dispyts kommentarer och förklarat sina negativa och ovidkommande könslor kring utkommandet. Det har vart fråga om kränkande tillmälen såsom frågor huruvida hon är oskuld och påståenden om att hon alltid kommer att vara oskuld eftersom hon inte kommer att erhålla en penis i sin vagina med tanke på lesbiskheten.

    Jag undrar ifall detta är anmälningsbefogat?


    Håller med föregående inlägg. Du försöker skriva ett inlägg i stil med ett myndighetsutlåtande, men när du samtidigt använder ord på ett felaktigt sätt (samt hittar på egna - lesbiskheten) så framstår det mest som ett patetiskt försök på att framstå som välformulerad.
Svar på tråden Min dotters umgängeskrets kränker henne på Facebook