Finns det bot?
Hej allesammans. Kanske ett smärre problem för alla andra men för oss eller åtminstone mig så är det ett enormt problem..
Sambon är helt beroende av sin telefon och konfronteras han får man bara svar som "aha" och liknande.
Känns enorm ironi och själv sitta med telefon och skriva det här men jag kan åtminstone hålla mig ifrån den, i flera dagar.
Men sambon använder sin telefon innan han ens går upp, innan han ska sova, så fort han går in på toaletten (vi har en toalett och när han upptar den i upp mot 20 min eller mer varje gång och flera gånger per dag, skoj?) eller allmänt så fort jag vart ute ifrån rummet så är den framme när jag kommer tillbaka.
Han jobbar nätter där han har det väldigt fritt och kan både spela spel och använda sin telefon, ändå sitter han det första han gör väl hemma med telefonen.
Han hör aldrig var jag säger, jag sitter ibland och har mer givande samtal med en sten.
Vi har en 3 månaders son, inte ens när det berör honom hör han vad jag säger (vilket jag ändå hade hoppats på)
Finns det någon jäkla bot på det här för ärligt talat har det börjat driva mig till bristningsgränsen.
Innan sonen kom var jag redan på om det här, sen han kom har det blivit ännu värre..
Ska sonen behöva få separerade föräldrar pga en telefon?