• Akua

Tips på frisör i Stockholm!!!!!!!!!

Jag behöver verkligen ripa på bra frisörer i Stockholm!

Vill ha någon som är duktig på färg och klippning!

Jag vill också ha lite längre hår, så en salong som kan hårförlängning är också önskvärd!!

Någon med ok priser gärna också, men det kan jag kolla på själv. Det kostar ju hos en frisör och det får det göra, men jag kan inte betala det dyraste hehe.

Hit me med era tips!

Jag kan inga frisörer i stockholm så behöver verkligen er hjälp!!!!.

• Svar på tråden Tips på frisör i Stockholm!!!!!!!!!
  • alexias mamma

Maria på hårstation, ligger på swedenborgsgatan. Hon är grym! Gått hos henne i 10 år och får alltid beröm för mitt hår. Inte farligt dyrt heller. Finns fler som jobbar där, dom vet jag dock ej hur dom är

• Akua
    alexias mamma skrev 2015-11-15 17:21:08 följande:

Maria på hårstation, ligger på swedenborgsgatan. Hon är grym! Gått hos henne i 10 år och får alltid beröm för mitt hår. Inte farligt dyrt heller. Finns fler som jobbar där, dom vet jag dock ej hur dom är

Tack för tips. Men konstigt nog verkar det inte finnas någon Maria att kunna boka tid hos... Kollar på deras hemsida.
  • alexias mamma
    Akua skrev 2015-11-15 17:27:24 följande:
    Tack för tips. Men konstigt nog verkar det inte finnas någon Maria att kunna boka tid hos... Kollar på deras hemsida.
    Jättekonstigt!
  • Anonym (H)
    alexias mamma skrev 2015-11-15 22:11:01 följande:

Jättekonstigt!

Var det länge sedan du var där kanske? Menar, hon kanske har slutat?
  • alexias mamma
    Anonym (H) skrev 2015-11-16 11:49:00 följande:
    Var det länge sedan du var där kanske? Menar, hon kanske har slutat?
    Nej, senast för någon månad sen. Har ju gått till henne i över 10 år så vore konstigt om hon bara slutat sådär utan att säga nått.

Finns en annan hårsalong i närheten, säker att du (ts) ringt till rätt? Denna salong heter "hårstation"
Svar på tråden Tips på frisör i Stockholm!!!!!!!!!