• Anonym (Y)

Av de du ser i vardagen, hur många är "snygga"/"vackra"?

Ja, av alla människor du ser (av det kön du föredrar), hur många tycker du är snygga? 

Jag menar utseendemässigt.

(välj det alternativ som är närmast)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Av de du ser i vardagen, hur många är "snygga"/"vackra"?
  • Mascaraklumpar

Var 30:e kvinna och var 100:e man, skulle jag tro. Röstade på en av 50.

• Stårschan

En av fem. Ju fler desto bättre jag lär känna folk, faktiskt.

• Kofot

Beror väl på vad man lägger in i ordet vacker. De flesta människor jag möter är vackra på ett eller annat vis

• Duckan

Jag går inte runt och för nån slags statistik över detta, men en tripp ner på stan (Stockholm) tycker jag genererar i rätt många snygga människor som passerar.

• Anonym (Miss Demeanor)

Beror väl på.

I min universitetsstad med en massa unga människor är det klart fler, på jobbet tar de flesta också hand om sig.

Åker jag däremot tillbaka till hålan jag kom ifrån så undrar man vilka som idkade tidelag för 50 år sen och gav upphov till dagens bedrövliga resultat. Varannan människa där ser helt tappad ut, inte tillstymmelse till intelligens eller företagsamhet i blicken.

Där går de och röker och trattar pommes i sina ungar som redan är för stora för barnvagnen men givetvis inte behöver gå, för gud förbjude att de inte är lika smällfeta som grannens ungar när de börjar skolan!

Men man blir helt lycklig bara man får åka därifrån igen, så det är praktiskt.

• Anonym (Matilda)

Extremt få! Röstade på ännu mer sällan. Kanske ser någon person per ÅR som jag finner attraktiv.

Svar på tråden Av de du ser i vardagen, hur många är "snygga"/"vackra"?