• annacnummertre

Viktväktare se hit! Aktivitetspoints.

Hej. Blev medlem i Viktväktarna för några veckor sedan, men börjar fundera på det här med aktivitetspointsen. Har några enkla frågor jag gärna vill ha hjälp med:

1. Hur mycket av sina Aktivitetspoints får jag använda? Tränar ganska mycket, så får minst 13-14 points i dalgig Aktivitet. Får jag äta en vis del av dem eller hur mycket jag vill? Rör inte veckobonusen.

2. Kommer jag fortfarande gå ner i vikt om jag omvandlar mina aktivitetspoints till mat? Jag blir så hungrig på de 26 points jag har, så jag har tagit kanske 5-6 points från mina aktivitetspoints per dag. Är det dåligt i längden?

• Svar på tråden Viktväktare se hit! Aktivitetspoints.
  • smulis85

Hej var ett tag sen jag var med i vv men gick ner 23kg på ca ett år och då åt jag alla mina aktivitets points och veckobonusen varje vecka :) borde börja igen egentligen men försöker bli gravid så känns lite dumt ;)

• annacnummertre
    smulis85 skrev 2015-11-26 21:35:57 följande:

Hej var ett tag sen jag var med i vv men gick ner 23kg på ca ett år och då åt jag alla mina aktivitets points och veckobonusen varje vecka :) borde börja igen egentligen men försöker bli gravid så känns lite dumt ;)

är du också med i BIM-december gruppen? :D

ah, okej, och du gick ner ändå fast du åt båda?
    jag tycker mina 26 p per dag är sååå lite, så det är bra att det finns lite extra resurser att ta av ;)
  • smulis85
    annacnummertre skrev 2015-11-26 21:45:30 följande:
    är du också med i BIM-december gruppen? :D

ah, okej, och du gick ner ändå fast du åt båda?
    jag tycker mina 26 p per dag är sååå lite, så det är bra att det finns lite extra resurser att ta av ;)
    Haha japp de är jag :) jorå de gick jätte bra det svåra är sedan att hålla sin målvikt ;)
  • annacnummertre
    smulis85 skrev 2015-11-26 21:49:47 följande:
    Haha japp de är jag :) jorå de gick jätte bra det svåra är sedan att hålla sin målvikt ;)
    Hihi kul. Får se, men man kunde ju ändra sina points till att man var gravid såg jag, så då kan man äta lite mer :)
    Har bara 2-3 kg att gå ner så det känns inte så bråttom.

Aha, det trodde jag var det enkla, attans ;)
Svar på tråden Viktväktare se hit! Aktivitetspoints.