Vågar inte äta med min killes familj
Hej, jag är 14år snart 15 har rätt dåligt självförtroende , haft djups deprissonen o ångest sen ett åt tillbaka., vågar inte äta med min pojkväns familj, den består då av hans lillebror mamma o pappa, vi har snart varit ihop 7månader, har suttit med 1gång när dom ätit men då jag själv åt innan. Jag vet inte vad jag ska göra har va sån ångest över att jag känner mig tvingad till det, jag kan prata med han föräldrar klarar bara inte av att äta framför dom. jag har dåligt självförtroende över hur jag ser ut,äter, min kropp. Min pojkvän är 16år. Han har ätit med min familj 2-3gånger.vi äter oftast själva , då min familj är rätt uppdelad haha, vi är 6st i min familj o inte alls tajta. Men inte van vid att äta framför folk jag knappt känner , hans föräldrar är jätte trevliga speciellt hans pappa för har träffat han mer. Jag äter o allt hos min pojkvän bara inte med hans familj , inte träffat hans släkt förutom hans mormor, och hans farbrors fru (tror jag eller flickvän) . Vi är oftast oss mig för jag trivs bättre här. Vet att det blir värre av att vänta men klarar verkligen inte av det skakade bara av att sitta med dom. Blir ofta påpekad av hur jag äter av folk kan va därför jag inte kan äta framför hans mamma o pappa när dom sitter vid samma bord. Har behövt svar på detta jätte länge över att jag känner mig sjukt tvingad till att äta med dom, och känner bara har aldrig haft pojkvän jag varit hos,sovit över hos, träffat hans föräldrar innan detta är första gången . Tycker själv jag gjort ett bra steg, för 8månader vågade jag inte ens säga att jag höll på med en kille eller något tills dagen då han sov här o träffade mina föräldrar det jag tyckte va pinsamt för jag aldrig haft en av mina killar här jag varit tillsammans med o att träffa hans familj va riktigt skakigt , att sova hos han gjorde jag inte förrens efter 2-3veckor tillsammans , men jag va jätte stolt för jag sov hos han träffade hans föräldrar pratade med dom. Och tyckte själv det va Storsteg i min blyghet. Vet bara inte om jag klarar detta med. Men är det något fel med det? Snälla ge mig svar och förslag.