• Anonym (Svårt)

Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag

Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Vet inte hur jag ska släppa detta...?

• Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag
  • EnAnonumius
    Rikard skrev 2015-12-03 13:02:29 följande:
    Det är bra att TS uppmärksammar det ofta förbisedda problemet med att folk inte känner igen sin partner och därför råkar ha sex med främlingar.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Leonel

OCH du och den kvinnan är av samma storlek, längd och allt ja. Herregud vilken trolltråd, det är ju samma sak som att du skulle ligga med någon annan man än din egna. Kan inte låta bli att skratta, vad är meningen med att starta en sådan tråd? Han var liksom inte berusad heller, ts du borde skämmas faktiskt. Hur gammal är du?

• Tribute

Jag mår inte heller så bra, men mitt problem är det motsatta. Jag försöker få sex genom att låtsas vara andra kvinnor. Om jag träffar en man som jag tycker är attraktiv så kollar jag upp om han har tjej. Jag kan sedan gå så långt att jag färgar eller klipper håret, skaffar liknande glasögon och plastikopererar mig så att han verkligen ska tro att jag är hans fru.

Det brukar fungera klockrent, men i helgen då jag äntligen var färdig med förvandlingen till min snygga kollega Krickas fru (hårförlängning, läppförstoring, bröstreduktion) så visade det sig att Kricka inte HAR sex med sin fru utan när jag kom in i sovrummet så hade han Hanna från jobbet i sin säng och sa att han aldrig älskat mig (som han trodde var frun) och att jag borde ha fattat det genom att han sexvägrat i två år :'(

Så jävla ledsen!

• eline08

Jag råkade ha sex med din man häromdagen,
    jag trodde att jag hade sex med en apa,
    men det var visst din man,
    såg jag när jag öppnade ögonen...

(jag hade ögonen stängda hela den kvällen, tittade inte en enda gång, var så himla trött)

Hoppas du kan förlåta mig. Allt var så himla likt en apa, lukten, ljuden, ja allt. 

• MrGrip
    Anonym (Svårt) skrev 2015-12-03 04:30:13 följande:

Jag kan inte släppa att min man hade sex med en annan kvinna för ett år sedan i vårat sovrum. Vi är fortfarande gifta.

Hittade honom ha sex i mörkret med en annan kvinna i vårt sovrum. Han förklarade då att det var fel. Det var mörkt ute och att han trodde att det var jag hela tiden. Han berättade att kvinnan var tyst (förmodligen någon som bara var ute efter sex och visste att min tog fel). Så de kom hem och hade sex. Han sa att han upptäckte att det var fel kvinna när jag störtade in i sovrummet och tände lampan. För då kunde han se att det var fel.

Så jag tror på honom. Han älskar mg pch skulle aldrig medvetet vara otrogen mot mig.

Men...det fråntar inte faktumet att jag inte kan släppa att han FAKTISKT hade sex med en annan kvinna, även om det var jag i hans tro.

Vet inte hur jag ska släppa detta...?

Ärligt talat.......du måste skoja....."din man trodde det var du" .....jag vet inte om jag skall skratta eller gråta åt ett sådant svar......- var inte så blåögd.
  • NKmamma
    Captain Obvious skrev 2015-12-03 11:32:16 följande:
    Råkade? Snubblade han och föll?
  • Agnescecila

Det är dags att du och din man träffas mer ofta. Om han glömmer hur du ser ut träffas ni för sällan. En blindhund och blindkäpp  kanske skulle vara bra det med.

• Quexxet
    Rikard skrev 2015-12-03 13:02:29 följande:

Det är bra att TS uppmärksammar det ofta förbisedda problemet med att folk inte känner igen sin partner och därför råkar ha sex med främlingar.

• Rolfarsson

Och detta är varför Sverige i en rask takt har gått åt helvete sedans kvinnor fick rösträtt haha!

• Personlig Utveckling Nu

Som många ovanstående har berört skulle jag tänka efter innan jag köpte den där bortförklaringen...

... om jag vore du skulle jag försöka reda ut hur han faktiskt känner angående ert förhållande och försöka ta ett välgrundat beslut därefter.

Stort lycka till.

PersonligUtvecklingNu.se/passiv-inkomst - Med mål att hjälpa dig skapa ett liv på dina villkor
  • alexzow

Din man ljuger dig. han vet att det var med en annan tjej som han har sex med. Du kan inte bara blunda och tro på vad han säger. Nästa alla killar gör det de vill men när någon annan ser att de gör dumma saker. då försöker de att filma..

Jag ljuger alltså inte. Jag vet att din man vet själv att det inte var du som han har sex med. Och han är ju inte CP skada i huvudet.

Svar på tråden Min man råkade ha sex med en annan kvinna, kan inte släppa det, även om han trodde det var jag