• Corrallen9

    Allt för kärleken men......

    Hej Familjeliv!

    Jag älskar min pojkvän men avskyr hans två yngre tvilling bröder jag beslöt mig för nått år sedan att flytta in hos min pojkvän som dock fortfarande bor kvar hemma hos föräldrarna. Men gjorde det för att jag ville va honom nära mest dels vad gör man inte för kärleken
    liksom, nu ligger det till såhär att... hans små bröder är hur jobbiga, ohyffsade och respektlösa som helst !! i allafall mot mig. Drar en suck över dem två de har stannat i växten! och går i blöja fortfarande. Från dem får jag noll respekt "bara för jag inte är som dem", vidriga och högljudda!! allmänt jobbiga. Vi bor i stort hus delar det, jag och min pojkvän delar hans pojkrum, tvillingarna bor en våning över oss i huset, jobbigt nog! de brötar, väsnas, visar noll respekt. Knackar i taket när jag och pojkvännen skall sova det gör mig galen!! hög musik på! hoppar och flamsar runt där uppe (gör allt för att störa). De lägger ner mycket energi och tid på enbart mig?! va fan ör det friskt?! är man frisk i huvudet då?? har de inget eget liv?? de tjuvlyssnar, hånar, ger öknamn med mera ja, riktiga översittare två mot en-fegt!! de drar in sina vänner i detta också, mot mig på nätterna hör jag dem tydligt, går ju inte att förneka!! ... gick så långt att jag sa åt föräldrarna, de sa till sönerna men!! detta gjorde saken värre! mer väsen, mer högljudda, brötiga!! de enda två som gör så mot mig i min omkretts är dem. Ingen behandlar mig på de viset, blir galen! på dagtid likaså högljutt, lyssnar inte, väsnas. Ena tvillingen frågade mig varför jag flyttade, orsaken sa jag då var "jobbig, brötig granne" (som fanns i mitt tidigare liv), han gjorde likadant.

    Känns som tvillingarna försöker driva bort mig från deras hem, dock bestämmer dem inte men! vuxna män gör så hallå eller?! get a life! säger jag bara. Vill kunna va i deras hus utan att bli störd, det tär på krafterna!! man blir nedstämd av översittare inga andra behandlar mig så, vad skall jag göra?!

    Vill också påpeka att flytta är inte lätt det tar flera år!!

    Kan du ge mig tips ? hur skulle du gjort??

  • Svar på tråden Allt för kärleken men......
  • Erizajo

    Svårt att hänga med, hur gamla är ni och bröderna egentligen??

    Jag skulle aldrig bo med en karl som fortfarande bodde hemma så...

  • Corrallen9

    Hallå! ålder kvittar i detta läget vi har hållt ihop sedan gymnasiumet! ..

    Där emot e tvillingarna över 20 år jag bestämmer dock inte vem som skall bo hemma o inte här! vill lösa det här tack

Svar på tråden Allt för kärleken men......