Augusti-bebis 2016 i Skåne
Hej där ute!
Finns det fler än jag som precis har plussat och bor i Skåne??
Vore roligt att följas åt!
Hej där ute!
Finns det fler än jag som precis har plussat och bor i Skåne??
Vore roligt att följas åt!
Jag kan väl inte vara ensam? ????
Hej jag är ifrån Skåne men bor i Danmark just nu har plussat igår och har BF 14/8..
Vad med dig :)
Var i Skåne kommer du ifrån
Bor i Malmö, har en son sen tidigare och plussade igen förra veckan bf 7/8????????????
Okey jag bodde lite utanför Hbg men flyttade till Danmark och öppnade restaurang hör så har faktiskt bott här i 6 år snart! Galet vad tiden går hehe
Jag har också en son på 6 år
Grattis till er båda!! Så härligt!!
Jag har tvilling-pojkar födda 2012. Två riktigt busiga treåringar.
Glömde skriva att jag bor i Ängelholm.
Wow tvillingar! Min mamma är tvilling och hoppas att jag fått den samma gen att jag också släpper fler ägg på en gång..
Vill så gärna ha tvillingar
När har du BF?
Wow tvillingar! Min mamma är tvilling och hoppas att jag fått den samma gen att jag också släpper fler ägg på en gång..
Vill så gärna ha tvillingar
När har du BF?
Kommer ni ihåg vad där händer första doktor besöket? Är lite rostig haha
Har ni berättat för någon att ni är gravida?
Jag ska på inskrivning på tisdag och jag funderade också på hur det kommer gå till. Kommer inte ihåg.
Jag har berättat för min bästa vän. Det var självklart. Om det händer nått vill jag kunna prata med nån annan än min man om det.
Har ni berättat?
När tänker ni berätta?
Jag var gravid för 2 år sedan och i v 13 fick jag veta att barnet hade down syndrom jag valde att avbryta graviditeten..
Jag hade redan berättat för alla jag känner så denna gången ska jag vänta till v 18 eller något tror jag :/
Jag ska till kun i v12 så där kan jag själv andas ut hoppas jag..
Är sjukt nervös!
Här i Danmark ska man först skrivas in i v 10 så har tid den 6 januari! Drygt
Jag förstår att du vill vänta denna gången. Måste varit svårt att gå igenom en abort. Men jag förstår dig verkligen. Strongt gjort.