• Malva2015

platt hinnsäck men hjärtljud

Precis varit på gynakuten på g av att jag känt att något är fel med mig. Symptomen har avtagit helt och tempen faller.

Konstaterade ett foster med klapprande hjärta men hon tyckte att hinnsäcken såg platt ut. Inget svart runt bara grått.

Någon som varit med om detta och hur slutade det?

Är i v 7+0

• Svar på tråden platt hinnsäck men hjärtljud
  • Malva2015
    Bjoork skrev 2015-12-17 14:48:22 följande:

Hur har det gått?

Hej.. Varit hos tre olika läkare nu.
    Alla har konstaterat att den lille är för liten vilket beror på att jag har för lite fostervatten.
    Hjärtat tickar dock starkt.
    Jag har blödigt brunt blod inte mer än ca en 5 krona varje dag i en vecka annars händer ingenting . Symptomen är bortblåsta sen flera veckor men den lille lever.

Bokat en abort om två veckor om inget hänt innan dess. Alltså antingen att ett mirakel sker eller att jag får ett MF..
  • Bjoork
    Malva2015 skrev 2015-12-17 15:05:44 följande:
    Hej.. Varit hos tre olika läkare nu.
    Alla har konstaterat att den lille är för liten vilket beror på att jag har för lite fostervatten.
    Hjärtat tickar dock starkt.
    Jag har blödigt brunt blod inte mer än ca en 5 krona varje dag i en vecka annars händer ingenting . Symptomen är bortblåsta sen flera veckor men den lille lever.

Bokat en abort om två veckor om inget hänt innan dess. Alltså antingen att ett mirakel sker eller att jag får ett MF..
    Vad jobbigt, jag hoppas att allt löser sig för er!
  • Malva2015
    Bjoork skrev 2015-12-28 13:31:04 följande:
    Vad jobbigt, jag hoppas att allt löser sig för er!
    Tack björk. Den var död på ultraljudet den 23e så jag fick piller med mig hem<3
Svar på tråden platt hinnsäck men hjärtljud