• Anonym (Ledsen)

Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?

Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer? Jag fick veta det av min väninna som har känt denna kille i en lång tid... Hon berättade 5 tjejer som han har legat med, ALLT stämde... Jag frågade tjejerna i enrum om han har legat med hon (Jag frågade på detta sätt 5 tjejer)... Och ja allt stämde...

Nu har jag fått reda på att han har legat med 50 tjejer, min väninna talade alltså sanning... Jag kan inte tro mina ögon.

Vad ska jag göra nu? Ska jag dumpa han? Vet inte om jag kan skaffa barn med han nu... Han är 25 år gammal.

Hjälp mig Gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-09 15:50
    Jag vet inte om han har varit otrogen under vårat förhållande, men det kommer jag aldrig få veta heller är jag rädd för.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?
  • Kirenaj68
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-12-09 15:48:51 följande:
    Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?

Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer? Jag fick veta det av min väninna som har känt denna kille i en lång tid... Hon berättade 5 tjejer som han har legat med, ALLT stämde... Jag frågade tjejerna i enrum om han har legat med hon (Jag frågade på detta sätt 5 tjejer)... Och ja allt stämde...

Nu har jag fått reda på att han har legat med 50 tjejer, min väninna talade alltså sanning... Jag kan inte tro mina ögon.

Vad ska jag göra nu? Ska jag dumpa han? Vet inte om jag kan skaffa barn med han nu... Han är 25 år gammal.

Hjälp mig Gråter

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-12-09 15:50
    Jag vet inte om han har varit otrogen under vårat förhållande, men det kommer jag aldrig få veta heller är jag rädd för.

Jag vet inte om du följer din tråd längre. Du har inte bemödat dig på att svara på inlägg, men jag hoppas att du dumpade honom. Han behöver inget hysteriskt fruntimmer som dig..... 
  • Anonym (Nej)
    Melerad ögonfärg skrev 2025-06-19 22:51:37 följande:

Det är något bibliskt i att ligga med 50pers innan man hittar rätt. 

Jag låg med över 100 pers så jag är väl typ jesus eller nåt då Cool 
  • Anonym (Amen)
    Anonym (Nej) skrev 2025-06-20 02:31:15 följande:
    Jag låg med över 100 pers så jag är väl typ jesus eller nåt då Cool 
    Jo Jesus var ju en hejare på sex det vet man ju....
  • Anonym (Y)

Kan man droppa någon för att den legat med för få så kan man väl droppa någon för att den legat med för många också tänker jag.

• ResanTillMelonia
    Anonym (K) skrev 2025-06-18 10:36:55 följande:
    Inte ens om du varit gift med honom i 10 år innan det framgick hur många han legat med? Vad var poängen med att återuppliva en 10 år gammal tråd för detta?
    har barn och skulle inte gifta mig med någon
  • Anonym (KG)

Ja! Dumpa. Och bli ihop med en av alla dom stackars incels vi har i dagens samhälle ist. Du behöver inte ha dåligt samvete för din kille verkar poppis så han hittar snart en ny. 

• Anonym (Mannen)

Han är man. Det ligger i hans natur att ha sex med många. Däremot ökar det risken för att han tröttnar sexuellt eller att han är otrogen.

Du får väl väga det mot hur han är i övrigt. Är han trogen och lojal eller flirtig mot andra och hemlighetsfull? Jag skulle inte välja någon som är det senare. Sådana blir det bara jobbigt att ha en relation med.

• Anonym (Orka bry sig)

Vem bryr sig om sånt så länge det inte pågår medan man är ihop. Om han är helt okej i övrigt så vadå? Värre är i så fall att någon helt utomstående människa har koll på exakt siffra på just denna snubbe. Är inte det sjukt mycket mer stört att ha koll på sånt, och sen sprida den infon för den som vill veta. 

• Mayjel

Det är upp till dig. Jag hade inte velat datea en man med ett så högt antal. Fast det bästa är nog om man är tydlig med sånt redan från början. 

• Anonym (Grannen)

Jag pratade med en av mina grannar för en tid sedan. Och då sa han att hans fru hade legat med ca 50 killar. Han hade frågat henne vid något tillfälle hur många det är men hon visste inte riktigt. Men ca 50st. Dom gifte sig när dom var typ 25 år.  Så motsat förhållande. Han hade då legat med 2st

• Anonym (A123)
    Anonym (Grannen) skrev 2025-07-23 08:31:39 följande:

Jag pratade med en av mina grannar för en tid sedan. Och då sa han att hans fru hade legat med ca 50 killar. Han hade frågat henne vid något tillfälle hur många det är men hon visste inte riktigt. Men ca 50st. Dom gifte sig när dom var typ 25 år.  Så motsat förhållande. Han hade då legat med 2st

Vilken gränslös man. Det är väl inte hans sak att berätta. Fy fan, att gå bakom ryggen på sin fru på det viset.
  • Anonym (?)
    Anonym (A123) skrev 2025-07-23 09:11:01 följande:
    Vilken gränslös man. Det är väl inte hans sak att berätta. Fy fan, att gå bakom ryggen på sin fru på det viset.
    På vilket sätt är mannen gränslös?
    Vad är det du inte förstått?
  • Anonym (A123)
    Anonym (?) skrev 2025-07-23 09:25:09 följande:
    På vilket sätt är mannen gränslös?
    Vad är det du inte förstått?
    Om du inte förstår det själv så kan jag inte hjälpa dig.

Vad ska jag förstå?
  • Anonym (Inget_ovanligt)

Inget ovanligt idag. Folk har ofta sex med många innan de väljer att gå in i en relation/ binda sig. Och det får man lov att passa på att göra medans man är ung. Jag är kvinna och hade haft sex med runt 100 män innan jag blev tillsammans med min nuvarande. Men han ser mig som exklusiv ändå eftersom jag valde just honom. Vad spelar det för roll om man sköter sin hygien och inte drar på sig könssjukdomar? Vi lever ändå år 2025.

• Anonym (Bikille)
    Anonym (A123) skrev 2025-07-23 09:33:35 följande:
    Om du inte förstår det själv så kan jag inte hjälpa dig.

Vad ska jag förstå?
    Översätter "jag har inget bra svar på det du nyss skrev så jag drar till med nån meningslös mening" 
  • Anonym (Åh)
    Anonym (Mannen) skrev 2025-06-29 18:54:30 följande:

Han är man. Det ligger i hans natur att ha sex med många. Däremot ökar det risken för att han tröttnar sexuellt eller att han är otrogen.

Du får väl väga det mot hur han är i övrigt. Är han trogen och lojal eller flirtig mot andra och hemlighetsfull? Jag skulle inte välja någon som är det senare. Sådana blir det bara jobbigt att ha en relation med.

Så om en kvinna ligger med många så är det onaturligt och äckligt? Men för en man ligger det i hans natur?

Det är 2025 nu och inte 1950 talet. Det är lika naturligt eller onaturligt av båda könen att ligga med massor. Det har med personlighet att göra, inte kön.
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Åh) skrev 2025-07-23 11:31:04 följande:

Så om en kvinna ligger med många så är det onaturligt och äckligt? Men för en man ligger det i hans natur?

Det är 2025 nu och inte 1950 talet. Det är lika naturligt eller onaturligt av båda könen att ligga med massor. Det har med personlighet att göra, inte kön.
    Alla får ligga med vem dom vill och hur många dom vill kunde inte bry mig mer. Men du glömmer den biologiska faktorn att män är till att befrukta och kvinnor att bli befruktade. Så är det oavsett vilket djur du tittar på. Så är det med människan med. 

Men dejtar jag en tjej o hon säger att hon legat med 150 st så ser jag det som erfarenhet. Så länge jag är den enda hon är med när vi dejtar o är ihop.
Svar på tråden Ska jag dumpa min man som har legat med 50 tjejer?