Killsex. Vara 'tjejen' i sängen
Brukar oftast fantisera om att vara tjejen i sängen.. hur de skulle kännas att få vara undergiven o ta emot.. klär mig även i tjej kläder ibland.
Nån mer som jag där ute?
Brukar oftast fantisera om att vara tjejen i sängen.. hur de skulle kännas att få vara undergiven o ta emot.. klär mig även i tjej kläder ibland.
Nån mer som jag där ute?
Det är en vanlig grej...killar som vill ha sex men hävdar att de är hetero.
Tror det är bögnojja
Vad spelar den sexuella läggningen för roll bara man njuter av det,själv så var jag både tjej och kille i dag.
Vad spelar den sexuella läggningen för roll bara man njuter av det,själv så var jag både tjej och kille i dag.
Det är helt underbart mer kvinnokläder på en man. Kontrasten mellan det maskulina och det feminina gör det verkligen upphetsande.
Bara att slänga iväg ett PM om ni vill prata vidare ;)
Har träffat på flertalet tjejer som gärna sätter på mig med strap-on ibland, men som samtidigt älskar när jag är dominant och bestämmande.
Har även träffat på tjejer som tänder på att se mig bli påsatt av en annan man, är nog vanligare än man kan tro.
Idag var jag tjejen i sängen. Hade svarta stay ups , svarta stringtrosor och ett svart spetslinne. Tjejen tog väl hand om mig!
Nån mer som jag där ute?
Tänder inte på att ha kvinnokläder direkt men gillar vara undergiven i sängen med killar. Absoluta favoriten är att ligga på rygg och bli tagen av en kille i missionären, känner mig väldigt feminin och tjejig då.
Jag klär mig inte i tjejkläder men älskar känslan av att bli tagen och använd av en kille. Att nyttjas för hans njutnings skull och sedan bli lämnad när han är nöjd.
Jag har ofta tjejunderkläder på mig. Vid ett par tillfällen har jag mött män där jag löpt linan ut och klätt mig helt som kvinna. Sexiga undisar, klänning, peruk och smink. Det är hur skönt som helst
Jag har ofta tjejunderkläder på mig. Vid ett par tillfällen har jag mött män där jag löpt linan ut och klätt mig helt som kvinna. Sexiga undisar, klänning, peruk och smink. Det är hur skönt som helst
Jag är den som tar emot i sängen med killar. Helt underbart och få vara de och helt utlämnad
Jag tror fler homosexuella känner som mig egentligen men det är väl inte så PK att säga rakt ut kanske.
Det skall vara manliga män och manligt sex där det inte finns någon top eller bortom utan det är två eller flera män som sätter på och blir påsatta av varandra. Tjejer är usch så varför skall någon låtsas vara det istället för att vara manliga män som gör manliga saker och har manligt sex med män?
Det är en underbar känsla att bli tagen av en man som tydligt visar att han bestämmer och att det är hans sprut som är målet.
Tänker inte så mycket på att va tjejen men fatiserar om att suga och bli knullad av en man med riktigt stor kuk. Att bli ordentligt halsknullad, hårt tagen bakifrån och sprutad i röven.
Hade gärna blivit påsatt av en tjej med strap on också.