• Anonym (Heelt förstörd!)

Flörtiga kassörskor

Vi var och handlade på ICA förut. När vi stod i kö så ropade plötsligt en annan kassörska till min man: "Hallå där, jag är ledig!" Min man sken upp och rusade genast dit.

Hon må vara ledig, men han är banne mig inte det, han är gift ju!!! När jag stod och packade grejorna så hörde jag dem prata nåt om poäng också, jag tror han sa att hon var en tiopoängare eller nåt. Känner mig sååå ledsen! Hon var snygg, det var hon, men måste han flörta så framför mig?

Jag har inte sagt nåt än och han verkar inte fatta nåt. Sitter och äter korv och låtsas som det regnar. Vad hade ni gjort? Ska vi börja handla på Konsum istället eller är kassörskorna lika slampiga där? Går vårt äktenskap att rädda eller är det lika bra att vi hör slut?? :(:(

• Svar på tråden Flörtiga kassörskor
  • Anonym (?)

Varför överanalysera något som med största sannolikhet inte finns? Tror inte du behöver tolka det som att hon flirtade med din man för att hon menade att hennes kassa var ledig :) och har du inte hört hela deras samtal så behöver du återigen inte överanalysera något om "10 poäng". Men blir du lugnare att att byta affär så gör det. Men dumt som sagt Att jaga upp sig och förstora upp något sånt där :)

• Anonym (karl19222)

eller så får du "flörta" öppet så att han förstår vad det betyder när han själv gör det.

• lindalicious

Haha men hon driver ju med er.

Don't get mad, get even.

Har ingen annan råkat ut för det här??? Kassörskan var så öppen med att deklarera att hon var "ledig". Det var ju en ren invit, fast hon måste ha sett att han var med mig och han inte alls var ledig!! Tror inte alls hon menade att kassan var ledig, hon menade sig själv!!!!

Det är inte första gången det hönder heller, och det är alltid kassörskor som ropar så. En gång var det en manlig, så han var väl homosexuell dådå. Och min man blir lika ivrig varje gång och ska springa dit i ett nafs. Kan han inte lägga lite band på sig? Nästa gång börjar han väl hångla med kassörskan rakt framför ögonen på mig.

Shit, kollade på kvittot! Det står "Välkommen åter! Hon vill att de ska träffas igen!" :(

sharatec skrev 2015-12-11 13:48:19 följande:

Vi måste få till ett upprop för bättre troll på det här forumet...

Men du känner igen dig? Tycker du att det går lugnare till på Konsum?
    sharatec skrev 2015-12-11 13:48:19 följande:

Vi måste få till ett upprop för bättre troll på det här forumet...

Eller så försökte jag skämta, men skämtet var tydligen så dåligt att ingen hakade på där. Troll vill väl att man ska tro på det de skriver? Jag var övertydlig med att jag omöjligt kan mena det jag skriver.
Svar på tråden Flörtiga kassörskor