Anonym (?) skrev 2015-12-12 12:45:22 följande:
Exakt så sa jag till honom också. Han sa ju även surt att han inte ville ha nåt efter att han sagt tror du jag bryr mig.
Efter en timme kom han o sa " nu vill jag ha!!!"
Då förklarade jag att han kunde sagt att han inte var hungrig första gången och på ett snällt sätt. Då började han skrika "jag får ingen mat, ni vill jag ska svälta ihjäl"
Jag förklara vi bara vill prata med han för vi bryr oss om han o att han lär sig att vara trevlig för annars blir det svårt i skola arbetsliv o med kompisar.
Nu när det var dags för middag bad min man mig att kalla på honom för hag ändå skulle upp på ovanvåningen o då svarade jag "jag känner knappt för det.." o nu fick jag lite dåligt samvete att jag sa så... min man fick gå o säga till honom.
Jag började känna mig lite barnslig nu.. Därför var jag tvungen att höra mig för lite :)
När han hade börjat leka dramaqueen så hade jag bara svarat, tror du jag bryr mig!
Jag har aldrig brytt mig tillräckligt om hans barn för att det skulle va lönt att agera på det viset mot mig. Antingen tog pappan hand om dem, eller så fick de klara sig själva. Bad de om hjälp så var det knappast läge för dem att va kaxiga, för då hade jag bara ryckt på axlarna och gått därifrån.