• Anonym (Herrejösses)

Spola vattenkranen när man bajsar-absurd metod!

Det jar blivit någon jävla tränd där alla som är inne på toa för att bajsa slår på kranen i syfte att det inte ska höras vad man gör där inne. Pinsamt. Jag hör ju att kranen är påslagen och då fattar jag ju att personen bajsar.... Fett pinsam metod. Och sen, om det skulle plumsa eller braka om röven på dig i form av en fjärt-ja det hörs ändå trots att kranen är påslagen. Jag hör sånt ofta.

Sluta slösa på vattnet! Jag vet ändå vad ni gör! Fokusera mer på att få bort lukten. Genom att parfymera. Ja då kanske jag inte märker.

• Svar på tråden Spola vattenkranen när man bajsar-absurd metod!
  • Anonym (N)
    Anonym (V) skrev 2015-12-13 02:37:15 följande:

Mm det är ju rimligt och normalt.

"Du, jag hörde att du spolade vatten därinne länge! Bajsade du under tiden?!! Nu vill jag att du går härifrån"

Får lite psycho-vibbar av det faktiskt.

lol på den.
  • Gunilla1957

Mitt bästa tips för att ta bort lukt är att ha en tändsticksask bredvid toan. Man tänder en tändsticka och blåser sedan ut den. Röken tar bort all skitlukt och det luktar mysigt och gott istället.

• Anonym (Herrejösses)
    Gunilla1957 skrev 2015-12-13 07:41:43 följande:

Mitt bästa tips för att ta bort lukt är att ha en tändsticksask bredvid toan. Man tänder en tändsticka och blåser sedan ut den. Röken tar bort all skitlukt och det luktar mysigt och gott istället.

Och de som

Är utanför toan hör garanterat att man dragit i en tändsticka. Då vet de att man bajsat
  • Anonym (Jodå)
    nuharjagbytt skrev 2015-12-12 21:43:26 följande:

Jag skulle bli fullständigt vansinnig ifall någon sprayar parfym på toaletten. I första hand för att jag inte klarar starka dofter i andra för att det är så fullständigt onödigt. Bajslukten försvinner inte för att man tillför en doft.

Jo, det gör den. Inte med parfym, men med "glade", faktiskt.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Herrejösses) skrev 2015-12-13 08:10:38 följande:

Och de som

Är utanför toan hör garanterat att man dragit i en tändsticka. Då vet de att man bajsat

Vad glr det? Det är väl bättre att det luktar tändsticka än bajs, oavsett om folk vet vad man gjort!?
  • Anonym (qq)
    Anonym (Herrejösses) skrev 2015-12-12 20:39:55 följande:
    Gå en kurs i bajsteknik istället gumman. Raka din röv
    Jag spolar även när jag kissar.

Busiga jag.
  • nuharjagbytt
    Anonym (Jodå) skrev 2015-12-13 08:24:56 följande:

Jo, det gör den. Inte med parfym, men med "glade", faktiskt.

Och där bevisar du att du verkligen inte har förstått problematiken för oss doftkänsliga. Det kan finnas något i glade som får bort bajslukten men jag tål ju inte det heller. Och vad jag sa var att parfymen isig inte tar bort lukten.

Men jag kan inte gå in på en toalett där glade använts. Så att använda doftrenare är ur min synvinkel lika dåligt som att bara spraya parfym.
  • Anonym (Jodå)
    nuharjagbytt skrev 2015-12-13 09:57:28 följande:

Och där bevisar du att du verkligen inte har förstått problematiken för oss doftkänsliga. Det kan finnas något i glade som får bort bajslukten men jag tål ju inte det heller. Och vad jag sa var att parfymen isig inte tar bort lukten.

Men jag kan inte gå in på en toalett där glade använts. Så att använda doftrenare är ur min synvinkel lika dåligt som att bara spraya parfym.

Ja, men folk gör väl som de vill hemma hos sig? Jag amvänder glade hemma hos mig, om du är allergisk så är det ditt problem. Hemma hos dig kan du låta bli. Jag svarade endast på ditt påstående att man inte kan ta bort bajslukt genom att tillföra en doft. Det kan man. Tål du tändstickor? Funkar oxå.
  • Anonym (plumspapper för helvete!)

Idiotiskt att spola vatten, lägg i plumspapper istället! Herre jistanes, det trodde jag alla civiliserade personer gjorde!

Lägg dit en tändsticksask också så kan de få bort stanken. ALLA bajsar, vad är det att skämmas för? Är man orolig för att fjärta så det hörs, ta en bit toapapper i handen (kan användas för att torka sig med sen) och sätt för anus när ni känner att en fjärt är på väg.

Har ni grava problem med att bajsa; Skit bara hemma och ljudisolera toaletten.

• KingOfKings
    Anonym (plumspapper för helvete!) skrev 2015-12-13 12:46:15 följande:
    Idiotiskt att spola vatten, lägg i plumspapper istället! Herre jistanes, det trodde jag alla civiliserade personer gjorde!

Lägg dit en tändsticksask också så kan de få bort stanken. ALLA bajsar, vad är det att skämmas för? Är man orolig för att fjärta så det hörs, ta en bit toapapper i handen (kan användas för att torka sig med sen) och sätt för anus när ni känner att en fjärt är på väg.

Har ni grava problem med att bajsa; Skit bara hemma och ljudisolera toaletten.
    Plumspapper?

Det är miljövänligt det.
  • Anonym (plumspapper för helvete!)
    KingOfKings skrev 2015-12-13 13:05:58 följande:
    Plumspapper?

Det är miljövänligt det.
    Japp, två till tre rutor papper, jag tycker det är asäckligt när det stänker upp i arslet om man råkar bajja tungt. Miljövänligt eller ej, att spola vatten är inte heller miljövänligt.

Jag flyger aldrig vilket väldigt många andra gör tex, så jag bidrar på det viset.
  • Anonym (Jodå)
    KingOfKings skrev 2015-12-13 13:05:58 följande:

Plumspapper?

Det är miljövänligt det.

Spela roll? Hur mycket papper är "tillåtet" att använda? Får inte folk ta ett par rutor av det till plumspapper? Jisses.. DET är definitivt inte det största problemet!
  • MissNastrax

TS parfymera... hört talas om svavel metoden?

För mig handlar vattnet om att jag inte klarar tystnaden men brukar oftast dra igång någon rivig rock låt istället på Spotify.

• Gunilla1957
    Anonym (Herrejösses) skrev 2015-12-13 08:10:38 följande:
    Och de som

Och om de inte hör ljudet av tändstickan så förstår de när de känner rökdoften. Men jag trodde att just stanken var det som besvärade dig, samt onödigt spolande av kran?
  • Condoriano

Parfym tar inte bort bajslukten, den lägger sig bara ovanpå som ett sliskigt täcke. Det luktar avföring, och nästa gång jag går förbi en människa med samma parfym kommer jag genast att associera dem med bajs. Jag är säkert inte den enda.

Det bästa sättet att bajsa är att lägga lite papper i botten av toaletten, det finns ingen anledning att överdriva med halva rullen.

Finns det ett fönster, öppna det innan du sätter dig ned.

Papperet skyddar porslinet och förhindrar dessutom plask.

Efter att ha torkat sig bör man sedan ta en snabb dusch med en mild tvål, handlar det om en offentlig toalett kan man ha med sig spolbara våtservetter om dessa finns att köpa i Sverige?

• Anonya

Sällar mig till dem som mycket hellre känner bajslukt än parfymdoft, eftersom jag inte tål det senare. För ett tag sedan var vi ett gäng hemma hos en kompis en hel dag. Någon hade tydligen luktat lite illa, för de hade tagit hennes parfym och sprejat rejält, vilket ledde till att både värdinnan och jag mådde dåligt varje gång vi skulle på toa. Hon sade det satt i ett par dagar... 

• Mooomin

Glade tar fortf bort bajslukt.

Condoriano skrev 2015-12-14 19:22:15 följande:

Parfym tar inte bort bajslukten, den lägger sig bara ovanpå som ett sliskigt täcke. Det luktar avföring, och nästa gång jag går förbi en människa med samma parfym kommer jag genast att associera dem med bajs. Jag är säkert inte den enda.

Det bästa sättet att bajsa är att lägga lite papper i botten av toaletten, det finns ingen anledning att överdriva med halva rullen.

Finns det ett fönster, öppna det innan du sätter dig ned.

Papperet skyddar porslinet och förhindrar dessutom plask.

Efter att ha torkat sig bör man sedan ta en snabb dusch med en mild tvål, handlar det om en offentlig toalett kan man ha med sig spolbara våtservetter om dessa finns att köpa i Sverige?

Svar på tråden Spola vattenkranen när man bajsar-absurd metod!