Lilly2013 skrev 2015-12-20 12:19:39 följande:
Han ville inte säga nått men det var ju bra att hjärtat slog ordentligt. Jag har haft 5 missfall så då var det ju mer anmärkningsvärt att det inte stämde.
Man vill ju veta direkt och bara få ett avslut om det ändå inte går vägen.
Vet inte riktigt vad han mätte, men han sa efteråt att det skilde sig mellan 5dagar ungefär men att det oxå är svårt att mäta och att han inte ville skruva upp insentiteten på ul för att det inte var bra.
Hade jag bara haft några symtom så hade det nog varit lättare men varje gång symtomen försvunnit de andra gångerna så har det varit över och denna gången har jag vara haft lite ont i brösten från början o nu är det inte heller så mycket.
Känner med dig.. Jag grät första 5 dagarna. Mest av frustrationen att man inte vet vad man ska ställa sig in på.
Nu har jag samlat mig och försöker att inte tänka alls på det. Det får bli som det blir.
Håller med dig om att man bara vill veta och få det klart om det inte ska gå vägen så man kan börja om.
En magkänsla säger att det inte kommer gå vägen. Kan liksom inte se det hända.
Samtidigt har vi båda starka hjärtan inom oss . Hoppet finns ju då.
Jobbigt att inte ha symptom. Alla andra skriver ju om sitt illamående och cravings. Min mamma hade dock inte heller några symptom såhär tidigt och inte svärmor heller. Det finns hopp .
När har du ditt nästa vul?