• Sandraa13

Men om nu killarna är mer seglivade o man har sex ngr dr innan som då ger tjejerna förtur o ändå har sex under äl oxå.Vilka vinner då? Tjejeerna som då väntat kvar på ägget eller killarna som är snabba??

Men om nu killarna är mer seglivade o man har sex ngr dr innan som då ger tjejerna förtur o ändå har sex under äl oxå.Vilka vinner då? Tjejeerna som då väntat kvar på ägget eller killarna som är snabba??

• Svar på tråden Men om nu killarna är mer seglivade o man har sex ngr dr innan som då ger tjejerna förtur o ändå har sex under äl oxå.Vilka vinner då? Tjejeerna som då väntat kvar på ägget eller killarna som är snabba??
  • Jag är bara jag

Har man sex flera gånger är chansen 50-50. Har man endast sex äl-dagen är det en lite större chans för pojkar har jag för mig. Men "metoden" går absolut inte lita på om nu nån trodde det!

• Sandraa13
    Jag är bara jag skrev 2015-12-16 23:10:26 följande:

Har man sex flera gånger är chansen 50-50. Har man endast sex äl-dagen är det en lite större chans för pojkar har jag för mig. Men "metoden" går absolut inte lita på om nu nån trodde det!

Ja fast ja tänkte om man har sex 5 dagar innan äl, o ja har min äl nu på söndag... O vi säger att ja har oskyddat igen lör-sön. Finns det nån chans att det kan komma nya spermier eller är det dem från exempelvis gårdagens oskyddat som gäller?
  • Jag är bara jag

Det går aldrig veta från vilken omgång spermier spermien kommer som befruktar ägget om man haft sex flera gånger. Dock är det ovanligt med spermier som lever hela 5 dygn. 2-3 dagar är mer vanligt.

Svar på tråden Men om nu killarna är mer seglivade o man har sex ngr dr innan som då ger tjejerna förtur o ändå har sex under äl oxå.Vilka vinner då? Tjejeerna som då väntat kvar på ägget eller killarna som är snabba??