• Anonym (bisexuell kvinna)

Kommit på att jag är bisexuell

Hejsan alla, 

Nu är det så att jag och min man har träffat en kvinna ett flertal gånger nu. Kan väl säga att vi dejtar en kvinna. Jag har iom detta kommit underfund med att jag är bisexuell. Att vara med en annan kvinna är helt underbart, jag älskart! Jag har haft tankar på att vara med en annan kvinna sedan jag var tonåring men aldrig tagit mig för att ragga upp en. Trodde aldrig att jag skulle säga att jag, vid 27 års ålder och två barn inklusive en man, är bisexuell och kär i en kvinna och en man samtidigt. Det är en sådan sjukt skön känsla samtidigt som det känns något förvirrande.  

• Svar på tråden Kommit på att jag är bisexuell
  • Anonym (så vad?)

Jaha... och? Spelar det nån roll för din familj?

Nej, det spelar ingen roll för min familj. Men för mig är det stort steg att ens erkänna för mig själv att jag är bisexuell, då jag har ansett mig själv vara heterosexuell så länge jag kan minnas. Hade du något mer du ville vräka ur dig? För du verkar ha en dålig dag. 

• Anonym (så vad?)
    Anonym (bisexuell kvinna) skrev 2015-12-17 20:50:55 följande:

Nej, det spelar ingen roll för min familj. Men för mig är det stort steg att ens erkänna för mig själv att jag är bisexuell, då jag har ansett mig själv vara heterosexuell så länge jag kan minnas. Hade du något mer du ville vräka ur dig? För du verkar ha en dålig dag. 

Hahaha, nej, jag har ingen dålig dag.

Men du verkar ha ett osunt behov av att vräka ur dig att du är bisexuell
  • Anonym (Hejhej)

Jag tror att de flesta är bisexuella innerst inne.

Anonym (så vad?) skrev 2015-12-18 15:26:37 följande:
    Hahaha, nej, jag har ingen dålig dag.

Men du verkar ha ett osunt behov av att vräka ur dig att du är bisexuell
    Osunt behov av att vräka ur mig att jag är bisexuell? Okej, if you say so :D För du avgör ju verkligen vad som är sunt vs osunt... Ha en fin helg och god jul på dig!
Svar på tråden Kommit på att jag är bisexuell