Gravid med 3 barnet men sambon vill inte ha barnet!
Hej jag är 28 år gammal och min sambo är 30 år. Vi har en dotter på snart 4 år och en som blir 1 år i januari. Under min andra gravitet fick jag veta att jag hade kraftiga cellföringar som jag nu tog bort i förrgår så jag blöder lite grann nu med.
Vi tänkte lite dumt och jag skyddade mig inte en gång för jag tänkte de var lugnt eftersom jag skulle göra de här med operationen med cellerna. Men i vilket fall för en vecka sedan fick jag veta att jag är gravid och de kommer som ett slag från ovan då jag inte vill vara gravid och känner mig jätte dum. Jag som hade så mycket planer, men nu några dagar efter så har jag börjat känt en lycka för detta och vill ha barnet. Problemt är bara att sambon vägrar och säger han tvingar mig till abort. Han tvingade mig en gång 2013 med som jag ångrar än idag och drömmer mardrömmar om och jag försöker ta ett barn i mina drömmar. Han vet jag skulle må jätte dåligt av en abort och sjunka in i ett svart håll igen. Men han sa heldre du mår dåligt i några år än att jag får ett livslångt lidande. Så nu står jag här mitt emellan och mår skit och är ledsen som bara den.
Jag vill inte att min sambo lämnar oss som han hotar med och tro mig han gör de, men jag vill absolut inte genom gå en abort. Vad gör man:(