• Anonym (Gud!!!)

Sluta uttala mitt namn fel!!!

Varför är det så jävla svårt stt uttala mitt namn EMANUEL???!

Folk uttalar det: "emaijel", "emanyel"

Jävla fittor

• Svar på tråden Sluta uttala mitt namn fel!!!
  • Anonym (Haha)

Hur vill du att det ska uttalas då?

• Anonym (Den du!)

Är problematiken könsrelaterad? Jadu, dessa jävla fittor som inte ens kan uttala ditt namn. Mår du bättre nu?

• grind

Tyvärr finns det obildade människor som inte kan korrekt uttal.

• Anonym (Fittinnehavare)

Jag är mest imponerad att fittorna kan prata alls. Min fitta är bra för mycket, men prata kan den inte. Inte ens med fel uttal.

• Anonym (P)

Det är mycket svårt att artikulera med blygdläpparna. Det borde du ha förståelse för.

• Sauerteigtante
    grind skrev 2015-12-22 12:58:40 följande:

Seriöst? Hur vet du att ditt uttal är den rätta då? Ringer ni till varandra? 
  • Filiplopp

Hur gamla är dom du umgås med?

• Sauerteigtante
    grind skrev 2015-12-22 12:58:40 följande:

Och du är den enda bildade människa här på familjeliv, med tanke på dina tidigare inlägg?
  • Ego Lovers
    Anonym (Haha) skrev 2015-12-22 12:48:32 följande:

Hur vill du att det ska uttalas då?

Är det svårt att uttala de bokstäver som står. Det är ett bibliskt namn så det är inget nytt påfund och förstår att ts blir pissoff när folk inte kan uttala nu-el utan att ta bort eller smyga in en massa onödiga bokstäver.
  • Mooomin
    Ego Lovers skrev 2015-12-22 21:24:17 följande:

Är det svårt att uttala de bokstäver som står. Det är ett bibliskt namn så det är inget nytt påfund och förstår att ts blir pissoff när folk inte kan uttala nu-el utan att ta bort eller smyga in en massa onödiga bokstäver.

Hur många av "dagens ungdom" tror du har läst bineln? :D Det är väl bara att rätta den som säger fel..
Svar på tråden Sluta uttala mitt namn fel!!!