• Taho91

Hej ni som har pco eller pcos

Finns det någon här som har blivit spontan gravid och har pcos eller pco???

Hur har det gått för er ?

• Svar på tråden Hej ni som har pco eller pcos
  • elyse

Nej, men med hjälp av ProgesterAll under ett uppehåll mellan två olika hormonbehandligar.

• Minza83

Japp, 4 barn har jag. Sista är tillverkad med avbrutet samlag dessutom :O världens chock verkligen! :O ;)

• Taho91

Grattis vad roligt.. men va dom andra oxså spontana graviteten?

• Taho91

Men minskar risken när man har sätt hjärtat slå vid vecka 6 ?brukar inte dom som har pco ha ökad risk för missfall?

• familjekatt

Jag har pcos och blev gravid på egen hand. På andra försöket :) åt p-piller och fick hornonpåslag när jag slutade ned dem. Nu har jag en dotter på 5 månader :)

• Ajvar

Slutade med p-piller i april, tokförsökte hela sommaren och insåg när hösten kom att jag knappt hade nån mens. Gick till gyn som konstaterade PCOS. Då hade jag två ägg som var liiite lite större än de andra tusentals (63dagar in i min menscykel). Gick tillbaka 7 dagar senare och såg samma sak; inga ägg på G. Hoppet sjönk. Tid bokad på fertilitetsklinik. Men vad händer då, 3 veckor efter det tråkiga beskedet att jag antagligen inte har något ägglossning alls?
    Plus!
    Nu är jag i v20 och väntar en frisk lite grabb i juni. HANG IN THERE.

• Taho91
    Ajvar skrev 2016-01-31 22:25:06 följande:

Slutade med p-piller i april, tokförsökte hela sommaren och insåg när hösten kom att jag knappt hade nån mens. Gick till gyn som konstaterade PCOS. Då hade jag två ägg som var liiite lite större än de andra tusentals (63dagar in i min menscykel). Gick tillbaka 7 dagar senare och såg samma sak; inga ägg på G. Hoppet sjönk. Tid bokad på fertilitetsklinik. Men vad händer då, 3 veckor efter det tråkiga beskedet att jag antagligen inte har något ägglossning alls?

Plus!

Nu är jag i v20 och väntar en frisk lite grabb i juni. HANG IN THERE.

Grattis
  • S c h n a

Ja, när jag är normalviktig blir jag väldigt lätt gravid. Tre graviditeter på tre sextillfällen, t.o.m.. När jag varit något överviktig har det dröjt 6-12 månader varav två slutade i MA.

Svar på tråden Hej ni som har pco eller pcos