• Anonym (Ballerina)

Din åsikt om ballerinakex

Jag brukar lossa de två lagrerna och skrapa bort chokladen med tänderna. Sen äter jag ringen och sen chokladen. Det är chokladen som är godast. Hur gör du?

• Svar på tråden Din åsikt om ballerinakex
  • Anonym (Popcorn)

Jag lossar lagren och äter den del som blir utan fyllningen först och sen äter jag den andra delen ihop med chokladfyllningen.

• Anonym (Lösgodis)
    Anonym (Popcorn) skrev 2015-12-25 20:12:25 följande:

Jag lossar lagren och äter den del som blir utan fyllningen först och sen äter jag den andra delen ihop med chokladfyllningen.

Samma här.
  • IsDimma

Jag lossar dom. Äter kletet som är minst gott först. Äter sen chokladkexet och sist ringen som är godast.

• Aniiee

Min åsikt om ballerinakex? Helt ok, men lite menlösa fika-kex. Skickar man med ungarna på skolutflykt, kanske. Eller nödköp om man är riktigt desperat efter något gott.

Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Anonym (Ballerina)
    Aniiee skrev 2015-12-25 21:58:45 följande:

Min åsikt om ballerinakex? Helt ok, men lite menlösa fika-kex. Skickar man med ungarna på skolutflykt, kanske. Eller nödköp om man är riktigt desperat efter något gott.

Ungefär så jag ser på det också. Det känns som en allmän uppfattning.
  • Ego Lovers

Chokladen? Nougat är det i dom så hur ni kan äta upp chokladen som inte ens finns i dom är extremt konstigt

• Aniiee
    Ego Lovers skrev 2015-12-25 22:20:00 följande:

Chokladen? Nougat är det i dom så hur ni kan äta upp chokladen som inte ens finns i dom är extremt konstigt

Tror att i alla fall TS menar chokladkexet andra gången hon skriver "chokladen" i TS....

För övrigt så är det choklad i nougaten. Det är choklad i nästan all svensk nougat. Skyll på italienarna.....
    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
Svar på tråden Din åsikt om ballerinakex