Gjorde bort mig totalt inför mina föräldrar. Vad fan skall jag göra nu?
Detta är en lång historia, men jag skall skriva så kortfattat jag kan.
Igår var jag på traditionsenligt julbord hos mina föräldrar tillsammans med min 6-åriga dotter. Köttbullar, prinskorv, julskinka, inlagd sill och givetvis en jävla massa alkohol b.l.a. tysk julöl, skotsk whisky och farfars hemkryddade snaps med smak av björnbär, fanns tillgängligt. Jag har tyvärr dåligt alkoholsinne och blev givetvis stupfull ganska omgående (förmodligen p.g.a. snapsen som jag drack 5-6 glas av) vilken resulterade i erotisk nakendans på köksbordet sjungandes "Stad i ljus" av Tommy Körberg. Det resulterade även i flera sönderslagna snapsglas till min mors förtvivlan. Slog även sönder ett stort antal whiskyflaskor ur min fars exklusiva samling och slutligen spydde jag ner TV-soffan som de nyss hade köpt. Några tavlor revs också ned från väggarna i farten. Vaknade upp i tvättstugan i morse inlindad i aluminiumfolie (ingen aning om varför, men det var väl någon nödvändig åtgärd mina föräldrar kom på för att stoppa mig från att slå sönder hela huset).
När jag satte mig vid frukostbordet i morse så var det ingen som nämnde något om gårdagens bravader, men jag märker att stämningen är väldigt stel här hemma. Herregud, jag skäms så JÄVLA mycket för det som hände igår. Vad fan skall jag göra? Hela vardagsrummet ser ut som ett slagfält och det stinker spya i hela lägenheten. Jag vill givetvis be om ursäkt och betala för alla skador, men jag vet inte vad jag skall säga till dem. Min 6-åriga dotter var med på middagen och såg hela förställningen, vad fan skall jag säga till henne? Jag överväger självmord för tillfället för jag står inte ut. HJÄLP MIG!!!!