• Anonym (Ledsen)

Min pojkvän vill inte ha sex

Känner mig så jäkla dum.. jag försöker o försöker att få honom att vilja.. han ställer upp att bli avsugen men han vill aldrig slicka mig... jag får leka med hans rumpa men han ej med min.. han kommer aldrig när vi har sex längre utan måste runka sig till det.. Känner mig helt oduglig och osexig. .. har drömmar om vilda sexkvällar o vaknar sugen o berättar men han är sval konstant. .. jag är gravid men han gav knappt innan heller.. han låg på som fan när vi skulle bli gravida men inte mer... vill bara gråta. Vad är felet? Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min pojkvän vill inte ha sex
  • Personlig Utveckling Nu
    Madraykin skrev 2015-12-26 20:54:11 följande:
    Vad säger han själv om detta?

Skulle nog försökt prata med honom om detta, hur uttjatat det rådet än är.

Ett förhållande utan det fysiska anses för många (däribland dig själv skulle jag tro) vara ett förhållande som saknar en hörnsten.

Lycka till Cool
    PersonligUtvecklingNu.se/passiv-inkomst - Få mer tid och energi för det och dem du värdesätter som mest
  • Anonym (What the)
    Anonym (Ledsen) skrev 2015-12-26 19:30:11 följande:

han kommer aldrig när vi har sex längre utan måste runka sig till det..

Du måste vara stor som grand canyon mellan benen eller så har han en penis med en omkrets som en nål.
  • Anonym (Anonym)

Jag undrar varför ingen skriver hur usel du är.

Antagligen för att du är en kvinna.

• enstyckmantill

Troligen hänger det samman med att du är gravid. Han ser dig inte som ett "sexobjekt" på samma sätt längre som han gjorde innan.

Det är ganska vanligt att män slutar tända på sina partners under graviditeten eftersom gravidmagen påminner om att de väntar barn tillsammans och den påminnelsen för bort tankarna från det sexuella till allt som har med barnet att göra.

• kat and hard

Själv anser jag att en gravid kvinna är något av det sexigaste som finns. Det pirrar till extra mycket när man får syn på en gravid kvinna.

Svar på tråden Min pojkvän vill inte ha sex