• Anonym (busig)

    Jag busringer

    Beställ en busringningar av mig.

    Tala om för mig var ni vill att jag ringer så gör jag det. Jag ringer dock inte till privatpersoner. Jag begränsar mig till myndigheter och butiker och organisationer.

    Tala om för mig var jag ska ringa och vilket ämne/vad ni vill stt jag ska säga så ordnar jag det och lägger upp.

  • Svar på tråden Jag busringer
  • Anonym (busig)
    Anonym (Busig också) skrev 2015-12-29 05:54:54 följande:

    Ring till polisen och säg att det har tagit hus i helvete och att alla tomtar på loften har flyttat till Småland. Det borde sätta fart på dom rackarna!


    Okej jag ordnar det
  • Anonym (busig)
    Anonym (Busig också) skrev 2015-12-29 06:12:33 följande:

    Vad sa dom? Lyckades du lura iväg dem på uppdraget?


    Har polisen ens öppet nu?
  • Anonym (Katinka)

    Ring till kungen och säg att du är hans biologiska barn, en produkt från hans vänsterprasslande. Och så säger du att du vill ha hela 2016 års apanage för att hålla käften om det. Liten utpressning alltså.

  • Anonym (A)

    Ring Radiotjänst och tala om att du såg dom genom ditt nyckelhål när dom var ute och pejlade med sin utrustning efter smitare av betalning av tv licensen.

  • Anonym (busig)

    Under dagen har jag ringt. resultat:

    -polisen: receptionister undrade om jag är tokig. Jag sa då att de borde oroa sig över tomtarna åtminstone. Hon föreslog att jag skulle besöka psyket.

    -kungen: jag fixk inte prata med kungen.

    -radiotjänst: hon som tog emot samtalet skrattade och kunde inte fortsätta prata på grund av det.

  • Anonym (Jojo)

    Ring växeln på Sthlm stad och fråga vilken blankett du ska använda för att söka tillstånd att anlägga en landningsbana brevid stadshuset i Sthlm för flygande tefat. Och om de säger att det är omöjligt att få tillstånd till så fråga om de tror att det skulle vara lättare att få tillstånd på gärdet istället?

  • Anonym (busig)
    Anonym (Jojo) skrev 2015-12-29 23:46:31 följande:

    Ring växeln på Sthlm stad och fråga vilken blankett du ska använda för att söka tillstånd att anlägga en landningsbana brevid stadshuset i Sthlm för flygande tefat. Och om de säger att det är omöjligt att få tillstånd till så fråga om de tror att det skulle vara lättare att få tillstånd på gärdet istället?


    Hahaha okej jag ordnar det imrogon haha!!
  • grind

    Ha ha

    Jag hopas du spelat in samtalen. Den med radiotjänst låter kul.

  • Anonym (busig)
    Anonym (Jojo) skrev 2015-12-29 23:46:31 följande:

    Ring växeln på Sthlm stad och fråga vilken blankett du ska använda för att söka tillstånd att anlägga en landningsbana brevid stadshuset i Sthlm för flygande tefat. Och om de säger att det är omöjligt att få tillstånd till så fråga om de tror att det skulle vara lättare att få tillstånd på gärdet istället?


    Jag ringde: hon på kundtjänst sa exakt såhär: "detta är inte möjligt, nej det går inte, det finns inget sånt tillstånd". Då svarade jag "vad bra, men då betyder det stt det är fritt fram och gratis för mig att bygga den om tillstånd inte erfordras". Hon svarade då "nej du får över huvudtaget inte ens bygga en landningsbana för flygande tefat. Flygande tefan finns inte, vad är detta för nonsens". Jag frågade då i vilken lag detta förbjuds enligt. Hon sa då "jaa...ingen lag men jag säger ändå att du inte får-lyssna på mig bara!". Då frågade jag om jag istället kunde få bygga landningsbanan på gärdet och då började hon skratta som bara den.
  • Anonym (Jojo)

    Haha......hysteriskt roligt. Stackars kundtjänst. Tack för ett gott garv.

Svar på tråden Jag busringer