Cancer? Ni som har erfarenhet, skulle ni kunna se hit lite?
Har sedan i juni haft lite mellanblödningar någon gång i månaden. I maj gjordes cellprov (det vanliga då jag blev kallad) och det visade inget. Nu har det blivit mera. Har värk i ryggen, konstant mensvärk, täta urinträngningar (kissar, känd som att jag är klar, reser mig upp och måste kissa mera. Kan hålla på så upp till tio gånger på rad!), mensen har blivit jättekonstig och börjar som brun flytning, brunt blod i fyra dagar innan den riktiga kommer som håller på mellan 8-12 dagar. I övrigt inga flytningar förutom vid ÄL. Otroligt trött.
Gift sedan 10 år och har aldrig haft några könssjukdomar, maken är även han oskyldig.
Var till en gynekolog i september som missade att jag tydligen var gravid trots att jag påtalade att jag trodde att jag var det (var därför som jag var där!). Han tog inga tester alls förutom kollade med ultraljud. Fick ett tidigt missfall ca fyra dagar senare. Efter detta började det knöla såhär på riktigt. Har en gyntid först i slutet på januari, var fullt innan. Receptionisten nämnde cancer i samtalet!
Vad kan detta vara tror ni? Någon som känner igen detta? Är småbarnsmamma och börjar nojja upp mig ordentligt nu! Tänk om jag inte får se dem växa upp!
Alla svar är välkomna!