• PaLo

Fler som nyss fött barn som planerar syskon direkt?

Vår dotter föddes i oktober och vi satsar redan på tvåan. Finns det fler som kör på direkt utan paus emellan?

• Svar på tråden Fler som nyss fött barn som planerar syskon direkt?
  • Bjoork

Jag födde barn i september, blev gravid igen i oktober. Inte planerat med så välkommet, idag är jag i v.12.

• PaLo

Åh grattis!

Är det väldigt jobbigt att vara nygravid med en bebis hemma?

Tänker på trötthet och illamående och så..

• Bjoork
    PaLo skrev 2016-01-02 22:23:47 följande:

Åh grattis!

Är det väldigt jobbigt att vara nygravid med en bebis hemma?

Tänker på trötthet och illamående och så..

Tack!

Jag har turen att sambon är hemma för det mesta nu och hjälper till väldigt mycket, annars hade det varit väldigt tufft!

Har ett illamående som gör att jag knappt få i mig någon mat och är något otroligt trött!
  • PaLo
    Bjoork skrev 2016-01-02 22:30:25 följande:
    Tack!

Jag har turen att sambon är hemma för det mesta nu och hjälper till väldigt mycket, annars hade det varit väldigt tufft!

Har ett illamående som gör att jag knappt få i mig någon mat och är något otroligt trött!

Ok, ok.. Min man är hemma just nu, men kommer börja jobba igen om tre veckor. Så blir nog lite tufft om jag får illamående deluxe. Klarade dock förra graviditeten med bara ett lätt illamående, så får hoppas att nästa graviditet blir likadan.

BIM -4 nu och mådde ruggigt illa igår kväll. Får se om man har tur att få plus på stickan så här snabbt.. Hoppas verkligen.

Svar på tråden Fler som nyss fött barn som planerar syskon direkt?